*
článok
Reality & Bývanie, TLAČOVÉ SPRÁVY

Realitná sieť DIRECTREAL dosiahla v 1. polroku 2013 tržby vyše milión eur, medziročný nárast je 42 %

BRATISLAVA, 5. septembra 2013 (tlacovasprava.sk) – Franchisingová sieť realitných kancelárií DIRECTREAL sa za šesť rokov svojej činnosti rozrástla na sieť 32 pobočiek, s viac ako 180 maklérmi, čím sa zaradila medzi lídrov na slovenskom trhu. Za prvý polrok tohto roka zaznamenala celkové tržby viac ako 1 mil. Eur, čo predstavovalo o 42 % viac ako v rovnakom období roka 2012. DIRECTREAL v tomto období predala 724 nehnuteľností, čo bolo priemerne 4 denne. Za celý rok  2012 pritom dosiahla tržby 1,7 mil. Eur. Informoval o tom konateľ DIRECTREALU Marián Paták.

,,Slovenská realitná sieť DIRECTREAL sa vyprofilovala na expandujúcu stabilnú spoločnosť a to najmä priamym, čestným a empatickým prístupom, otvorenou a pravdivou komunikáciou nielen ku klientom, ale aj k maklérom a franchisantom. Filozofiou spoločnosti je pomáhať ľuďom na všetkých týchto troch úrovniach k vzájomnej spokojnosti. Firma ponúka záujemcom možnosť rozšíriť svoje pobočky na franchisingovom princípe. Ako Master franchisant partnerom zabezpečuje plný servis a marketingovú podporu, spoločnú PR propagáciu s využitím vlastnej fotodokumentácie, internetové prezentácie, lokálne kampane, právne služby a hlavne osvedčené know-how,“ vyhlásil M. Paták.

Franchisingová sieť realitných kancelárií DIRECTREAL sa za šesť rokov svojej činnosti rozrástla na sieť 32 pobočiek, s viac ako 180 maklérmi, čím sa zaradila medzi lídrov na slovenskom trhu.

Franchisingová sieť realitných kancelárií DIRECTREAL sa za šesť rokov svojej činnosti rozrástla na sieť 32 pobočiek, s viac ako 180 maklérmi, čím sa zaradila medzi lídrov na slovenskom trhu.

Dodal, že záujemcom o kúpu franchisingovej licencie, ale aj samotným maklérom spoločnosť poskytuje zázemie silnej značky, špičkové informačné technológie na trhu, školiaci systém DIRECTREAL Academy, zdieľanie praktických skúseností ochotného pracovného tímu, garanciu zaručene fungujúceho úspechu predaja, dôvery, budovania dobrého mena, nadštandardnej firemnej kultúry a imidžu, osobnostného a profesionálneho rastu.

,,Práca maklérov v našej firme je vhodná predovšetkým pre dravých mladých ľudí, ktorí sú ochotní akceptovať systém a pracovať v ňom. Mali by mať vysoké ambície a vedieť komunikovať s klientmi. Nemusia byť iba z odboru realít, veď  rutinné procedúry si vyžadujú iba 20 % odborných znalostí. Naši makléri však musia byť ochotní urobiť pre klientov viac než očakávajú. Pozícia makléra nie je o zamestnaní, ale o vášni pre túto prácu, radosti z nej a dosiahnutých výsledkov. Peniaze sú tu priamo závislé od vykonanej práce,“ vysvetlil M. Paták.

DIRECTREAL – slovenská franchisingová sieť realitných kancelárií vznikla na zelenej lúke a pôsobí na trhu od roku 2007. Do portfólia činnosti firmy patrí predaj a prenájom rodinných domov, bytov, apartmánov, novostavieb,  predaj investičných celkov a pozemkov. DIRECTREAL má v súčasnosti v ponuke takmer 4000 nehnuteľností. V spolupráci so všetkými slovenskými bankami ponúka klientom možnosť financovania nehnuteľnosti s produktom DirectHypo. Firma spolupracuje aj na charitatívnych projektoch s občianskymi združeniami Štvorlístok deťom a Europacolon Slovensko.

Mgr. Katarína Arvayová
PR manager
Paper Life, s.r.o.
Prievidza
Tel. +421 905 150 836
e-mail: paperlife.sro@gmail.com

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: