*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY, Zábava & Voľný čas

Rekordný štart šiesteho roku vysielania: Modré z neba s pozrelo 879-tisíc divákov (FOTO)

BRATISLAVA, 5. septembra 2013 (tlacovasprava.sk) – Napriek náhlej programovej zmene konkurencie dosiahol podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú rekordný trhový podiel. Markíza odvysielala aj najsledovanejšie spravodajské relácie.

Modré z neba vstúpilo v stredu 4. septembra 2013 do šiesteho roku vysielania s fenomenálnym úspechom. Obľúbená rodinná relácia televízie Markíza s moderátorom Vilom Rozborilom lámala rekordy a stala sa suverénne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Modré z neba najvyšší tohtoročný rating 13,7 % a najvyšší trhový podiel 40,9 % od začiatku mája 2012. Príbehy plné nefalšovaných emócií si nenechalo ujsť 879-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od začiatku roka 2013.

Modré z neba s moderátorom Vilom Rozborilom vstúpilo v stredu 4. septembra 2013 do šiesteho roku vysielania s fenomenálnym úspechom.

Modré z neba s moderátorom Vilom Rozborilom vstúpilo v stredu 4. septembra 2013 do šiesteho roku vysielania s fenomenálnym úspechom.

Prvé vydanie Modrého z neba po krátkej letnej prestávke si v najhojnejších počtoch vychutnali diváci v Žilinskom (share 53,7 %) a Prešovskom (share 57,0 %) kraji v rámci cieľovej skupiny 12-54.

Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 6,2 % a rekordný trhový podiel 35,8 %. Konkurenčná, náhlou programovou zmenou nasadená, súdna šou výrazne zaostala.

Najsledovanejšími spravodajskými reláciami na trhu boli v stredu Televízne noviny (rating 10,1 % / share 41,3 % v 12-54) a Športové noviny (rating 9,7 % / share 34,0 % v 12-54). TV Markíza dosiahla v stredu v rámci cieľovej skupiny 12-54 najvyšší celodenný (33,4 %) a druhý najvyšší prime-time (36,4 %) trhový podiel od začiatku roku 2013.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) zaznamenala najvyšší tohtoročný celodenný trhový podiel 41,0 %, trhovým lídrom bola s výrazným odstupom od konkurencie aj v prime-time s podielom 42,9 %.

Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
M (+421) 904 700 228
T (+421) 2 68274123
Kocisek.Lukas@markiza.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: