*
článok
Obchod, Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY

BILLA oznámila výsledky tendra na partnera pre instore reklamu

BRATISLAVA, 21. októbra 2013 (tlacovasprava.sk) – Víťazom tendra a novým media representative pre exkluzívne reklamné plochy na nákupných košíkoch (Cart Banner) v supermarketoch Billa sa stal InstoreAd, powered by efcom.

Cart Banner sú momentálne jedinými instore reklamnými formátmi v sieti Billa.

Cart Banner sú momentálne jedinými instore reklamnými formátmi v sieti Billa.

Billa Slovensko (člen skupiny REWE) patrí medzi najväčšie maloobchodné siete a disponuje viac ako 10 500 nákupnými vozíkmi v 116 predajniach v 71 slovenských mestách a obciach.

Billa sa hrdí širokou bázou verných zákazníkov a jedným z najväčších zákazníckych klubov na Slovensku – Billa Bonus Club, ktorý má už viac ako 650 000 zákazníkov. „V poslednom roku, po spustení klubu s ešte výhodnejšími podmienkami sme zaznamenali výrazný rast počtu členov, ale tiež ich nákupnej aktivity,“ hovorí Martina Kovacs, marketingová manažérka Billa Slovensko.

Cart Banner predstavuje silnú komunikačnú platformu pre FMCG značky, ale tiež pre tradičných mass media spenderov zo sektorov  financií, telekom, či automotive,“ vyjadril sa Filip Švaňa z InstoreAd, powered by efcom.

Cart Banner sú momentálne jedinými instore reklamnými formátmi v sieti Billa.

REWE International AG je lídrom na rakúskom trhu v oblasti predaja potravinového a drogistického tovaru a jedným z najväčších zamestnávateľov v Rakúsku. Vo viac ako 3600 predajniach v Európe zamestnáva 76 000 zamestnancov. V roku 2012 sa jej obrat zvýšil na 12,75 miliárd EUR.  Firma je súčasťou nemeckej skupiny REWE Group, ktorá patrí k najvýznamnejším európskym maloobchodným skupinám a predajcom rodinných dovoleniek. S obratom 49,7 miliárd EUR v 13 európskych krajinách zamestnáva 327 600 zamestnancov v 15 700 predajniach.

REWE International AG, so sídlom v rakúskom Wiener Neudorfe, prevádzkuje značky BILLA, Merkúr, Penny, BIPA, ADEG, ako aj viacero vlastných produktových značiek. S firmami ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub a Penny PACK‘N’GO operuje aj na trhu rodinných dovoleniek. V segmente supermarketov má predajne v Taliansku a siedmych krajinách strednej a východnej Európy – v Bulharsku, Chorvátsku, Českej republike, Rumunsku, Rusku, na Slovensku a na Ukrajine.

BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť REWE International AG od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku. V súčasnosti ich prevádzkuje 122 a zamestnáva takmer 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú organické produkty Naše bio a cenovo výhodný Clever. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.

Kontakt pre médiá:

Ľudovít Tóth, event2all
Tel: 0907 982 2221, E-Mail: toth@event2all.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: