*
článok
Telekom & Pošta, TLAČOVÉ SPRÁVY

Telefónica zaznamenala 14 % nárast zákazníckej bázy na 1,471 milióna, pochvaľuje si vylepšovanie O2 Paušálu

BRATISLAVA, 5. novembra 2013 (tlacovasprava.sk) – Spoločnosť Telefónica Slovakia dosiahla v troch kvartáloch 2013 výnosy vo výške 154,9 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje ich 9,4% nárast.

K 30. septembru vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 14 % na 1,471 mil. O2 zároveň dosiahlo v mesiacoch január až september kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol takmer o štvrtinu (24,2 %).

O2 maňušky z reklamných TV spotov sa tešia veľkej obľube.

O2 maňušky z reklamných TV spotov sa tešia veľkej obľube.

Tretí štvrťrok pre nás znamená nielen posilnenie pozície na trhu súvisiaci s rastom všetkých prevádzkových a finančných ukazovateľov, ale tiež aj dôležitý míľnik v živote spoločnosti. Po prvýkrát sme zaznamenali väčšinový podiel zákazníkov fakturovaných služieb. Na tomto úspechu sa podieľa najmä neustále vylepšovanie O2 Paušálu, ktorý sme zvýhodňovali aj v septembri tým, že sme zákazníkom k paušálu automaticky pridali aj dáta,“ uviedol Ramiro Lafarga Brollo, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia.

Celkové výnosy spoločnosti v troch kvartáloch 2013 narástli medziročne o 9,4 % na 154,9 mil. €. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v mesiacoch tretieho štvrťroka 2013 výšku 7,0 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 14,8 €.
K 30. septembru 2013 dosiahol počet aktívnych zákazníkov 1,471 mil.

Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 14 %, pričom od začiatku roka 2013 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 117 tisíc. Za týmto nárastom stál 21% medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 740 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o vyše 7 % na takmer 732 tisíc.

Podiel zákazníkov fakturovaných služieb na celkovej zákazníckej báze spoločnosti stúpol medziročne o 3 percentuálne body na 50,3 %. Telefónica tak zaznamenala prvý krát vyšší podiel zákazníkov fakturovaných služieb ako zákazníkov s predplatenou kartou.

Od 1. januára 2013 do 30. septembra 2013 si zákazníci do siete O2 preniesli už takmer 88 tis. telefónnych čísel.

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.

Telefónica Slovakia, s.r.o. – kontakty

MARTINA JAMRICHOVÁ
Hovorkyňa
Telefónica Slovakia, s.r.o.
martina.jamrichova@telefonica.com
m +421 949 020 903

JÁN KALAFUT
Consultant
AMI Communications Slovakia, spol. s r.o.
jan.kalafut@amic.sk
m +421 948 884 786

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: