*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY, Zábava & Voľný čas

Tretina Slovákov randí cez internet! Prieskum opäť potvrdil náročnosť žien a jednoduchosť mužov (INFOGRAFIKA)

BRATISLAVA, 12. novembra 2013 (tlacovasprava.sk) – Stalo sa vám už niekedy, že ste mali rande cez internet, teda zoznámili ste sa online a stretli ste sa aj osobne? Presne takúto otázku sme položili 500 Slovákom. A výsledok? 66% Slovákov takýto spôsob zoznámenia nikdy nezažilo, často si dohaduje rande cez internet 5% Slovákov a občas si „online“ rande dohodne 29% opýtaných. Spolu jedna tretina Slovákov randí cez internet.

Kto to je, kto rád podlieha takémuto spôsobu zoznamovania sa? Sú to najmä ľudia vo veku do 30 rokov. Pre porovnanie, stredná generácia nijako nevyniká, kopíruje výsledky prieskumu a starší Slováci od 50-65 rokov tomuto spôsobu zoznamovania vôbec neholdujú. Čo je zaujímavé je aj fakt, že nevidíme v takomto spôsobe randenia významné rozdiely ani podľa vzdelania či miesta bydliska. Zdá sa však, že obyvatelia z Nitrianskeho a Košického kraja preferujú randenie týmto spôsobom viac v porovnaní s ostatnými krajmi.

Jednoznačne viac randia cez internet tí, ktorí aj online flirtujú. Približne tretina Slovákov flirtuje cez internet. V tomto prípade sú to viac muži ako ženy, ktorí flirtujú cez internet. Tiež sú to najmä mladí ľudia do 30 rokov, so základným vzdelaním a bez vlastného príjmu, ktorí najčastejšie podliehajú čaru flirtovania cez internet. Pravdepodobne študenti. Flirtuje či randí cez internet takmer polovica z tých, ktorí sú slobodní a približne pätina ženatých mužov či vydatých žien.

Zaujímavý prieskum realizovala popredná prieskumná agentúra TNS, kde sa 15 online párov pýtali na skúsenosti randenia cez internet. “Aj tu sa potvrdila náročnosť žien a jednoduchosť mužov”, hovorí Tatiana Böhmerová zo spoločnosti TNS Slovakia.

Zoznam požiadaviek žien na mužov je oveľa dlhší. My ponúkame ako príklad len pár vyjadrení. Čo sa týka mužov, tí sa vyjadrili úplne jednoducho. Veď posúďte sami…

Rande a flirtovanie cez internet. Prieskum realizovala agentúra TNS Slovakia prostredníctvom internetu - online dopytovania. Vzorka 500 respondentov je reprezentatívna pre populáciu Slovenska vo veku 15 - 65 rokov z hľadiska veku, vzdelania, veľkosti miesta bydliska a kraja. Terénna fáza výskumu sa uskutočnila v októbri 2013.

Rande a flirtovanie cez internet. Prieskum realizovala agentúra TNS Slovakia prostredníctvom internetu – online dopytovania. Vzorka 500 respondentov je reprezentatívna pre populáciu Slovenska vo veku 15 – 65 rokov z hľadiska veku, vzdelania, veľkosti miesta bydliska a kraja. Terénna fáza výskumu sa uskutočnila v októbri 2013.

O prieskume

Prieskum realizovala agentúra TNS Slovakia prostredníctvom internetu – online dopytovania. Vzorka 500 respondentov je reprezentatívna pre populáciu Slovenska vo veku 15 – 65 rokov z hľadiska veku, vzdelania, veľkosti miesta bydliska a kraja. Terénna fáza výskumu sa uskutočnila v októbri 2013. Zozbierané dáta boli kriticky vyhodnotené a overené v rôznych kontextoch s ohľadom na každý detail. Preto sú dáta, ktoré dodávame, spoľahlivé a užitočné.

O agentúre TNS Slovakia
Agentúra TNS Slovakia vznikla 1.1.2011 spojením agentúr TNS SK a TNS AISA Slovakia, na Slovensku poskytuje svoje služby od roku 1995. Zamestnáva 80 kvalifikovaných zamestnancov a okolo 150 vyškolených anketárov pre osobné dopytovanie. Je členom európskej asociácie marketingového výskumu ESOMAR a na Slovensku aj členom SAVA (Slovenská asociácia výskumných agentúr), Britskej obchodnej komory a združenia Global Compact. Pre zabezpečenie maximálnej kvality služieb dodržuje pri otázkach a spracovaní údajov pravidlá a princípy týchto organizácií.
Viac informácií o spoločnosti TNS Slovakia získate na webovej stránke: http://www.tns-global.sk

O skupine  TNS
TNS na základe dlhoročnej expertízy a osvedčených riešení radí klientom pri ich špecifických stratégiách rastu, či už pri zvyšovaní lojality, hľadaní nových zákazníkov, vytváraní nových produktov alebo vstupe na nové trhy.  Prítomnosťou vo viac ako 80 krajinách sveta uskutočňuje TNS viac rozhovorov so spotrebiteľmi ako ktokoľvek iný a rozumie individuálnemu ľudskému správaniu a postojom ľudí v rôznych kultúrnych, ekonomických a politických podmienkach vo svete.
TNS je súčasťou Kantaru, jednej z celosvetovo najväčších skupín v oblasti poskytovania marketingových informácií a poradenstva.

O Kantar Group
Kantar je divízia skupiny WPP dodávajúca dáta pre riadenie investícií a patrí k celosvetovo najväčším skupinám v oblasti poskytovania marketingových informácií a poradenstva. Spojením rozmanitých talentov 13 špecializovaných spoločností, medzi ktoré patrí aj TNS, je cieľom Kantaru byť popredným poskytovateľom presvedčivých a inšpiratívnych poznatkov pre globálnu obchodnú komunitu. 28 5000 zamestnancov Kantaru pracuje v 100 krajinách sveta a pôsobí v celom spektre výskumných a poradenských disciplín a tak umožňujú Kantaru ponúkať klientom poznatky  potrebné v ktoromkoľvek okamihu spotrebiteľského cyklu.

Pre ďalšie informácie kontaktujte, prosím:

Tatiana Böhmerová, Client Partner Senior; t: 02/32 366 456,
e: tatiana.bohmerova@tns-global.sk

Jana Šuľová, Marketing Assistant; t: 02/32 366 107, e: jana.sulova@tns-global.sk
http://www.tns-global.sk, http://www.tnsadexpress.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: