*
článok
Telekom & Pošta, TLAČOVÉ SPRÁVY

Slovenská pošta zverejnila, ako budú otvorené pobočky na Vianoce a Silvestra 2013

BRATISLAVA, 16. decembra 2013 (tlacovasprava.sk) – Slovenská pošta, a.s., bude aj počas nadchádzajúcich sviatkov svojim klientom k dispozícii. Služby pre verejnosť bude poskytovať na vybraných pobočkách. Informácie o zmenách otváracích hodín nájdu zákazníci zverejnené na výveskách na jednotlivých poštách, a rovnako aj na internetovej stránke.

V dňoch 25. 12. 2013 a 26.12.2013 – pošty nebudú služby pre verejnosť poskytovať.

Dňa 31. 12. 2013 – budú pošty služby pre verejnosť poskytovať v skrátenom režime. Oznámenie o hodinách pre verejnosť je zverejnené na každej pošte.

Dňa 1. 1. 2014 (štátny sviatok) – služby pre verejnosť pošty nebudú zabezpečovať.

Predvianočné obdobie už tradične prináša zvýšený záujem o poštové služby. Napríklad pri posielaní balíkov Slovenská pošta pravidelne zaznamenáva približne 20 percentný nárast v porovnaní s ostatnými mesiacmi v roku, čo je pravdepodobne ovplyvnené aj rozvojom internetového obchodu.

Aj v dnešnej uponáhľanej dobe Slováci stále využívajú tradičné formy osobnej komunikácie a posielajú vianočné priania poštou. O tom, že sa posielanie pohľadníc poštou nevytratilo z našich tradícií, svedčí aj fakt, že v roku 2012 sme v čase okolo vianočných sviatkov na poštách predali takmer 700 000 pohľadníc.

Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a 1. októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Slovenská pošta je popredným poskytovateľom moderných komunikačných, distribučných a platobných služieb na domácom trhu, s vytvorenými logistickými podmienkami na podnikanie v strednej a východnej Európe. Spoločnosť je dôveryhodnou inštitúciou, ktorá zohľadňuje meniace sa potreby zákazníkov a ponúka nové produkty a komplexné riešenia s pridanou hodnotou a vysokou kvalitou. Disponuje najrozsiahlejšou pobočkovou infraštruktúrou s viac ako 1540 poštami. Ratingová agentúra Moody´s udelila Slovenskej pošte v roku 2006 rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. Odvtedy sa rating spoločnosti nemení a jeho výhľad je naďalej stabilný. Spoločnosť garantuje profesionalitu a kvalitu služieb na základe čoho v roku 2008 získala Certifikáty manažérstva kvality a environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001:2001 a STN EN ISO 14001:2005. Slovenská pošta je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike. Slovenská pošta v novembri 2013 získala „Národnú cenu za kvalitu 2013“. Toto výnimočné ocenenie sa jej podarilo získať aj vďaka ambicióznym cieľom v oblasti udržania zamestnanosti, zlepšenia hospodárskeho výsledku a realizácie programu zmien.

Kontaktné údaje:
Stanislava Pondelová
Hovorkyňa, Slovenská pošta, a. s.
Tel.: +421  903 130 571
E-mail: pondelova.stanislava@slposta.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: