*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY, Zábava & Voľný čas

Tři oříšky pro Popelku boli na Markíze hitom Vianoc, s 888 tisíc divákmi sa stali najsledovanejším filmom roku 2013 (FOTO)

BRATISLAVA, 30. decembra 2013 (tlacovasprava.sk) – Diváci televízie Markíza počas Vianoc ocenili nielen klasické rozprávky ako Tři oříšky pro Popelku, Perinbaba či Princezna se zlatou hvězdou, ale aj premiéry kinohitov SnehulienkaČervená Čiapočka.

Aj tento rok sa potvrdilo, že diváci si bez nej Vianoce jednoducho nevedia predstaviť. Legendárna rozprávka Tři oříšky pro Popelku sa na obrazovkách televízie Markíza stala suverénne najsledovanejším programom uplynulých sviatkov a zaradila sa k divácky najúspešnejším programom za celý rok 2013.

Celkovo si Tři oříšky pro Popelku presne 40 rokov od vzniku nenechalo na Markíze ujsť 888-tisíc divákov starších ako 12 rokov a stali sa tak v univerzálnej cieľovej skupine zatiaľ najsledovanejším filmom roku 2013.

Celkovo si Tři oříšky pro Popelku presne 40 rokov od vzniku nenechalo na Markíze ujsť 888-tisíc divákov starších ako 12 rokov a stali sa tak v univerzálnej cieľovej skupine zatiaľ najsledovanejším filmom roku 2013.

Tři oříšky pro Popelku dosiahli na Štedrý deň, v utorok 24. decembra 2013, v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 18,5 % a trhový podiel 39,6 %. Rozprávka sa stala doposiaľ najsledovanejším programom roku 2013 s výnimkou zápasov slovenskej reprezentácie na MS v hokeji. Celkovo si Tři oříšky pro Popelku presne 40 rokov od vzniku nenechalo ujsť 888-tisíc divákov starších ako 12 rokov a stali sa tak v univerzálnej cieľovej skupine zatiaľ najsledovanejším filmom roku 2013.

Druhým najsledovanejším programom Štedrého dňa sa stala ďalšia tradičná vianočná rozprávka Perinbaba (rating 10,8 % / share 30,3 % v 12-54).

Prvý sviatok vianočný, streda 25. decembra 2013, sa niesol v znamení premiér moderných spracovaní dvoch klasických rozprávok. Snehulienka (rating 14,2 % / share 31,9 % v 12-54) v hlavnej úlohe s Juliou Roberts sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, uspela aj nasledujúca Červená Čiapočka (rating 9,3 % / share 31,0 % v 12-54).

Celkovo najsledovanejším program dňa boli Televízne noviny (rating 15,2 % / share 39,0 % v 12-54), ktoré si pozrelo takmer 900-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Vynikajúco sa darilo tiež popoludňajšej slovenskej klasike Pacho, hybský zbojník (rating 10,2 % / share 36,1 % v 12-54).

Aj v Druhý sviatok vianočný, vo štvrtok 26. decembra 2013, si najviac divákov pozrelo Televízne noviny (rating 14,6 % / share 39,4 % v 12-54). Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala podvečerná rozprávka Princezna se zlatou hvězdou (rating 10,6 % / share 31,6 % v 12-54).

Ponuke menších staníc kraľovala televízia Doma s romantickou komédiou Pestúnka pod stromček. S ratingom 5,1 % v cieľovej skupine 12-54 išlo o doposiaľ najsledovanejší film na Doma za celý uplynulý rok a s výnimkou finále druhej série pôvodného seriálu Druhý dych aj o divácky najúspešnejší tohtoročný program. Trhový podiel dosiahol vysoko nadpriemernú hodnotu 12,2 %.

Pestúnka pod stromček bola zatiaľ najsledovanejším tohtoročným filmom televízie Doma aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+, v rámci ktorej si ju nenechalo ujsť takmer 300-tisíc divákov.

Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
M (+421) 904 700 228
T (+421) 2 68274123
Kocisek.Lukas@markiza.sk

Komentáre

One thought on “Tři oříšky pro Popelku boli na Markíze hitom Vianoc, s 888 tisíc divákmi sa stali najsledovanejším filmom roku 2013 (FOTO)

  1. “Tři oříšky pro Popelku boli na Markíze hitom” = keďže vianočný tv program vo všeobecnosti nestál za nič (ako vždy) diváci sa v zúfalstve 🙂 utiekali k osvedčenej klasike. Myslím že (nielen) Markíza by mohla na lepšej programovej skladbe popracovať aspoň na Vianoce, na Silvestra, na Nový rok a na Veľkú noc. Skutočne kvalitných NEOPOZERANÝCH filmov cez tieto sviatky nájdeme v ponuke slovenských aj českých televízií len minimum. Nič proti klasike, sú to super kvalitné filmy (Popelka, Pelíšky, Pacho, Sám doma…). Ale chcelo by aspoň občas (na sviatky) aj niečo NOVÉ 😦 dať napríklad Pelíšky do vysielania 3x v priebehu 7 dní je nonsens.

    Posted by Nespokojný divák | 5. januára 2014, 17:44

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: