Kampaň Lidl „Voda pre stromy“ priniesla za šesť mesiacov ďalších 50 000 stromčekov

BRATISLAVA, 16. januára 2014 (tlacovasprava.sk) – Kampaň spoločnosti Lidl „Voda pre stromy“ sa naďalej teší mimoriadnej obľube medzi zákazníkmi, za šesť mesiacov sa podarilo vyčleniť prostriedky na výsadbu ďalších 50 000 stromčekov.

„Voda pre stromy“ priniesla za šesť mesiacov ďalších 50 000 stromčekov
„Voda pre stromy“ priniesla za šesť mesiacov ďalších 50 000 stromčekov

Kampaň spoločnosti Lidl „Voda pre stromy“, v rámci ktorej sa obchodný reťazec zaviazal venovať 1 cent z každej predanej 1,5 l fľaše minerálnej vody Saguaro na výsadbu mladých stromčekov, sa naďalej teší mimoriadnej obľube medzi zákazníkmi.

Vďaka ich podpore sa od 1. júla 2013 do polovice januára 2014 podarilo vyčleniť prostriedky na výsadbu ďalších 50 000 stromčekov.

„Úspech projektu Lidl les nás mimoriadne teší, ide totiž o našu srdcovú záležitosť. V roku 2012 sme na obnovu kalamitou zničeného územia venovali 25 000 sadeničiek, v minulom roku sme do obnovy slovenskej prírody zapojili aj našich zákazníkov a s ich pomocou vysadili ďalších 75 000 stromčekov,“ povedal hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák a dodal: „Sme veľmi radi, že zákazníci sa s týmto projektom stotožnili, čo dokazuje aj aktuálna bilancia. “

Spoločne sme na kalamitnom území vo Vysokých Tatrách vysadili už 100 000 stromčekov, naše hory však aj naďalej potrebujú našu pomoc. Pomáhajte spolu s nami!

Kontakt pre médiá:

Tomáš Bezák
PR a Tlačový hovorca spoločnosti Lidl
Tel: +421 258 279 222
Mobil: +421 911 039 541
email: tomas.bezak@lidl.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.