*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY

Začne sa používať LICK namiesto LIKE? Novinka umožní olizovanie na Facebooku! (FOTO)

BRATISLAVA, 23. januára 2014 (tlacovasprava.sk) – Spoločnosť OCB, vedúci výrobca cigaretových papierikov v Európe, práve spustila kampaň „Lick is the new Like“ (Lick je nové Like), ktorá je smerovaná na vzdanie sa používania prekonaného konceptu služby Facebook, tlačidla „Like“ (Páči sa mi to), a namiesto neho zavádza koncept značky OCB, ktorým je tlačidlo „Lick“ (Oliznem si to). V rámci tejto kampane je možné prevziať si tlačidlo „Lick“ na mikro-lokalite kampane „lickisthenewlike“.

Lick is the new Like (Lick je nové Like)

Spoločnosť OCB prestáva používať tlačidlo služby Facebook „Like“ a na scénu uvádza „Lick“.

Spoločnosť OCB, ktorá bola založená pred viac než storočím, je vedúcou značkou cigaretových papierikov v Európe. Teraz sa rozhodla realizovať revolúciu nudného konceptu tlačidla „Like“ a vytvorila svoju novú kampaň „Lick is the new Like“. OCB predstavuje inovatívny a zanietenejší prístup s cieľom ukázať, ako ľudia prejavujú svoju vášeň, a tým je oliznutie.

Spoločnosť OCB smeruje svoje aktivity na prenesenie konceptu do praxe, a to novým doplnkom pre prehliadače, „Lick is the new Like“, ktorý si možno prevziať na mikro-lokalite lickisthenewlike.com. Prevzatím tohto doplnku môžu používatelia umiestniť svoj jazyk a oliznúť na Facebook-u skutočne to, čo sa im páči, namiesto používania tlačidla s palcom hore a tlačidla Páči sa mi to v príspevku alebo na stránke.

Tlačidlo „Lick“ (Oliznem si to) je revolučný spôsob, ktorým môžu ľudia hodnotiť svoje záujmy na stránkach služby Facebook a je v súlade so značkou, pretože oliznutie bolo vždy súčasťou značky OCB, keďže cigaretové papieriky je nutné pred použitím olízať. V rámci podpory konceptu je súčasťou kampane video s účasťou troch jednotlivcov, ktorí vyjadrujú svoju vášeň pre rôzne veci ich olizovaním. Predstavuje ženu, ktorá olizuje drahé topánky, nadšenca hudby, ktorý olizuje vzácnu vinylovú platňu, a obchodníka, ktorý túži po prírode olizovaním kôry stromu.

Video ku kampani:

Kampaň „Lick is the new Like“ pripravila agentúra Common Sense, spoločnosť Bungalow bola producentom videí a spoločnosť Buzz Marketing Networks vyvinula doplnok pre prehliadače a spustila kampaň v sociálnych médiách.

Belén Pueyo
Community Manager
Tel: +34 93 217 84 85
Email: belen.pueyo@buzzmn.com

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: