*
článok
Obchod, Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY, Šport & Fitness

Zlatý Bažant v plechovke má pre ZOH v Soči olympijský dizajn, na FB môžete zapáliť aj oheň a pozdraviť športovcov (FOTO)

BRATISLAVA, 28. januára 2014 (tlacovasprava.sk) – Zlatý Bažant ako hlavný partner Slovenského olympijského tímu pripravil pred ZOH v Soči 2014 fanúšikom olympiády viacero prekvapení. Limitovaný olympijský dizajn plechoviek Zlatý Bažant 10 % a 12% symbolicky zapaľuje olympijský oheň už od druhej polovice januára na pultoch predajní po celom Slovensku. Počas trvania olympijských hier Zlatý Bažant zároveň pripravil pre fanúšikov aj virtuálny olympijský dom plný zábavy a súťaží o zaujímavé ceny.

Limitovaný olympijský dizajn plechoviek Zlatý Bažant 10 % a 12% symbolicky zapaľuje olympijský oheň už od druhej polovice januára na pultoch predajní po celom Slovensku. Zlatý Bažant a Slovenský olympijský tím sú partnermi od roku 2009.

Limitovaný olympijský dizajn plechoviek Zlatý Bažant 10 % a 12% symbolicky zapaľuje olympijský oheň už od druhej polovice januára na pultoch predajní po celom Slovensku. Zlatý Bažant a Slovenský olympijský tím sú partnermi od roku 2009.

Zlatý Bažant je partnerom Slovenského olympijského tímu od roku 2009 a po prvýkrát stál pri úspechoch našich športovcov vo Vancouveri v roku 2010. „Sme presvedčení, že aj počas ZOH Soči 2014 budú mať slovenskí fanúšikovia mnoho dôvodov na športovú radosť. Preto sme pre nich pripravili Zlatý Bažant v slávnostnom, olympijskom šate. Limitovaná edícia pivných plechoviek s olympijským dizajnom je zároveň vyjadrením našej podpory celému olympijskému tímu,“ hovorí Michal Sivko, brand manager značky Zlatý Bažant.

Okrem špeciálneho dizajnu však Zlatý Bažant spojí fanúšikov aj prostredníctvom virtuálneho olympijského domu, ktorý bude v online prostredí dostupný skutočne každému. Virtuálny olympijský dom fanúšikovia nájdu od začiatku olympijských hier na internetovej stránke http://www.olympijskydom.sk, ktorá bude dostupná aj cez facebookovú fan page Zlatý Bažant. Olympijski nadšenci v ňom budú môcť zbierať body za rôzne aktivity, získať status bronzového, strieborného či zlatého fanúšika a hrať tak o zaujímavé ceny.

Jednou z nosných aktivít v rámci virtuálneho domu bude možnosť zapáliť symbolický „virtuálny“ olympijský oheň a zdieľať ho na Facebooku. Z olympijských ohňov následne vytvoríme celoslovenskú mapu, ktorá bude symbolom šírenia olympijskej myšlienky medzi Slovákmi a podporou pre našich olympionikov. Z ďalších aktivít v rámci virtuálneho domu môžeme spomenúť možnosť posielať odkazy našim športovcom priamo do dejiska olympiády, tipovanie výsledkov, či dokonca hru „pivný curling,“ dodáva Michal Sivko.

Fotogaléria:

.

Počas trvania olympijských hier Zlatý Bažant zároveň pripravil aj zaujímavé akcie vo vybraných Horeca prevádzkach na celom Slovensku. Tie načas získajú status  „olympijského pubu“ a umožnia fanúšikom nielen sledovať športové prenosy a spoločne povzbudzovať, ale využiť napríklad aj špeciálne olympijské „happy hour“.

Zlatý Bažant a Slovenský olympijský tím sú partnermi od roku 2009. Podobne ako naši športovci repezentuje Zlatý Bažant svojou kvalitou Slovensko v zahraničí, a preto pod heslom „Reprezentujeme Slovensko“ podporil náš tím počas olympijských športových sviatkov vo Vancouveri, v Londýne aj v Soči. Už onedlho bude zároveň súčasťou príprav na Letné olympijské hry 2016 v Riu de Janeiro.

Viac o téme aj tu: Heineken predĺžil zmluvu, Zlatý Bažant bude hlavným partnerom Slovenského olympijského výboru do roku 2016 (FOTO)

.

Heineken Slovensko je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.

Okrem investícií do pivovaru, HEINEKEN vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2010 je Heineken Slovensko druhou najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.

Heineken Slovensko a.s.
Kontaktná osoba pre médiá:
Hana Šimková, manažér korporátnych vzťahov
hana.simkova@heineken.com, +421 910 511 457

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: