*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY

Zlaté manželky Kopecká, Radivojevič, Višňovská či Stümpelová oslovili na Markíze najmä mladé ženy (FOTO)

BRATISLAVA, 4. februára 2014 (tlacovasprava.sk) – Televízne noviny, Búrlivé víno aj Chlapi neplačú predstihli v rebríčku sledovanosti absolútne všetky programy konkurencie.Divácky najúspešnejšie hlavné spravodajstvo aj pôvodnú seriálovú tvorbu prinášala na obrazovky aj v pondelok 3. februára 2014 televízia Markíza.

Jednotkou na trhu bola 3. februára novinková šou Zlaté manželky.

Jednotkou na trhu bola 3. februára novinková šou Zlaté manželky.

Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stali Televízne noviny s ratingom 13,0 % a trhovým podielom 38,4 %. Nenechalo si ich ujsť 845-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi nespravodajskými programami bol suverénne najúspešnejší rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,0 % / share 30,7 % v 12-54). K obrazovkám prilákal 810-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Fotogaléria:

.

Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca novinková šou Zlaté manželky (rating 8,3 % / share 27,0 % v 12-54). Exkluzívny pohľad do zákulisia života manželiek najlepších slovenských hokejistov oslovil najmä mladé ženy 15-24 (share 36,8 %) a divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 40,8 %).

Podvečeru dominoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,9 % / share 31,5 % v 12-54), ktorý v rebríčku sledovanosti dňa predstihol absolútne všetky programy konkurencie.

Na Doma sa tradične najlepšie darilo romantickým seriálom Sila (rating 2,4 % / share 7,5 % v 12-54) a Perla Orientu (rating 1,9 % / share 10,2 % v 12-54), z ponuky Dajto si najviac divákov zvolilo katastrofický film Posledné hodiny Zeme (rating 2,0 % / share 5,2 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,7 %) aj v prime-time (share 36,6 %).

Viac o téme manželky hokejistov aj tu: Janka Radivojevič, Mária Kopecká, Janka Hossová či Martina Stümpelová si po prehliadke vypočuli aj nový singel Anky Repkovej (FOTO, VIDEO)

.

Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
M (+421) 904 700 228
T (+421) 2 68274123
Kocisek.Lukas@markiza.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: