*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY, Zábava & Voľný čas

X FACTOR štartuje, tu sú fotky porotcov: Celeste Buckingham, Sisa Lelkes-Sklovská, Ondřej Brzobohatý a Oto Klempíř (FOTO)

BRATISLAVA, 19. februára 2014 (tlacovasprava.sk) – Slovenský X FACTOR prichádza s novou imidžovou kampaňou. Celeste Buckingham, Sisa Lelkes-Sklovská, Ondřej Brzobohatý a Oto Klempíř sa predstavia divákom ešte dnes večer. Televízia JOJ v novembri informovala, že prináša najväčšiu spevácku šou všetkých čias na Slovensko. X FACTOR je pre všetkých s výnimočným hlasom, no predovšetkým pre tých, ktorí majú legendárny faktor X – teda charizmu  vytvárajúcu z obyčajného speváka hviezdu.

Sisa Lelkes-Sklovská reprezentuje spevácku divu v luxusných priestoroch Reduty.

Sisa Lelkes-Sklovská reprezentuje spevácku divu v luxusných priestoroch Reduty.

Nová kampaň je založená na imidžovom predstavení každého porotcu z prostredia pre nich príznačného. Zábery z exteriérov dopĺňajú aj štúdiové shoty, ktoré novým upútavkam dodávajú punc exkluzivity.

Celeste Buckingham sa zabáva v klube obklopená stovkami fanúšikov. Sisa Lelkes-Sklovská reprezentuje spevácku divu v luxusných priestoroch Reduty.  Ondřej Brzobohatý si užíva tvorivé popoludnie s kapelou v ateliéri a nekompromisný Oto Klempíř prichádza vo vlastnom štýle.

Tvorcovia kreatívneho oddelenia JOJ Group predstavia divákom 19. februára 2014 od 20:00 celkom štyri verzie imidžových upútavok, pričom každá bude venovaná jednému z porotcov.  X FACTOR je pripravený  a diváci sa už čoskoro môžu tešiť na štart najlepšej speváckej šou všetkých čias.

X FACTOR jedinečný aj na webe

Projekt X FACTOR prináša viacero unikátnych noviniek aj v prostredí internetu. Priestor na titulnej stránke šou www.xfactor.sk patrí postom zo sociálnych sietí nielen od fanúšikov, ale aj od porotcov samotných. Priaznivci tak budú mať informácie z prvej ruky, ku ktorým by sa inak nedostali a budú môcť nahliadnuť nielen do zákulisia šou, ale aj do súkromia poroty. Posty sú aktualizované v reálnom čase. Televízia sa rozhodla využiť na komunikáciu nielen obľúbený Facebook, ale do news feeds  začlenila aj posty z ďalších nemenej známych sociálnych sietí ako Twitter a Instagram.

Viac aj tu: Casting do slovenskej verzie X-Factor: Zverejnili podrobný zoznam miest a časov, všetko stihnú za víkend!

.

Ďalšou novinkou, ktorú televízia JOJ v rámci X FACTORU prinesie, je odmeňovací systém založený na aktivite užívateľov. Za každý like, koment alebo share užívateľ zbiera body a môže ich vymeniť za hodnotné ceny. Žiadna doteraz vysielaná šou na Slovensku nebola tak úzko spätá s interakciou užívateľa a poroty ako práve tohtoročný X Factor. Takto vieme nielen vytvoriť návyk užívateľov byť aktívnym fanúšikom, ale aj prehĺbiť ich vzťah k relácii.

Fotogaléria:

Kontakt pre médiá:
Michal Pilip
PR manažér JOJ Group
pilip@joj.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: