*
článok
Kultúra & Umenie, Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY

Jakub Klimo fotil hviezdy SND pre originálnu kampaň na Rodinnú vstupenku (FOTO)

BRATISLAVA, 3. marca 2014 (tlacovasprava.sk) – Slovenské národné divadlo má ambíciu prilákať do svojich hľadísk rodiny s deťmi. Jednou z motivácií je aj Rodinná vstupenka SND. Na nový produkt upozorňujú osobnosti našej prvej scény prostredníctvom imidžovej kampane, na ktorej sa podieľal renomovaný fotograf Jakub Klimo.

Išlo o to, aby sme rodiny dostali do divadla. Keď sme premýšľali, ako to urobiť s tvárami divadla, napadlo mi spojiť profesiu s tým, čo sa naozaj deje doma,“ ozrejmil ideu kampane Jakub Klimo, ktorému pred objektívom pózovali s rodinou člen Činohry SND František Kovár, sólista Opery SND Pavol Remenár a vedúca sólistka Baletu SND Romina Kołodziej.

Barytonista Pavol Remenár sa fotografoval s manželkou Zuzanou aj s deťmi Zuzkou a Pavlom ako Lord Henry z opery Dorian Gray. Foto: Alena Klenková

Barytonista Pavol Remenár sa fotografoval s manželkou Zuzanou aj s deťmi Zuzkou a Pavlom ako Lord Henry z opery Dorian Gray. Foto: Alena Klenková

Ako baptista Minola z komédie Skrotenie zlej ženy vkročil do ateliéru herec František Kovár s vnučkami Hankou a Zuzkou. „Jakub Klimo je veľmi invenčný mladý fotograf, ktorého výsledky sú vynikajúce a tým dáva predpoklad dôvery, že to, čo nafotí on, bude dobré,“ pochvaľoval prácu fotografa dlhoročný člen prvej činohernej scény.

Barytonista Pavol Remenár sa fotografoval s manželkou Zuzanou aj s deťmi Zuzkou a Pavlom ako Lord Henry z opery Dorian Gray. „Veľmi som sa potešil, že budeme fotiť s pánom Klimom, je to ďalšia nová skúsenosť,“ povedal operný spevák.

Pred fotoaparát sa so synom Nicolasom postavila primabalerína Romina Kołodziej v kostýme princeznej Aurory z baletu Spiaca krásavica. „S Jakubom Klimom sa mi fotilo veľmi príjemne, celkom sme si to s Nicolaskom užívali,“ dodala tanečnica.

Fotogaléria:

Rodinná vstupenka SND sa začína predávať od 1. marca 2014 v pokladniciach Slovenského národného divadla a na predajnom mieste v OC Eurovea. Diváci vďaka nej ušetria 15 % v porovnaní s pôvodnou cenou vstupeniek. Podmienkou pri kúpe je návšteva divadla minimálne s jedným dieťaťom do veku 17 rokov vrátane.

Branislav Šanta
PR manažér
Centrum marketingu
Slovenské národné divadlo
Pribinova 17, 819 01 Bratislava
Tel: +421 2 204 72 285
Cell: +421 902 110 008
E-mail: branislav.santa@snd.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: