*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY

Vilo Rozboril: Nová relácia na TV Joj! Námety začína zbierať s portálom ĽudiaĽuďom.sk

BRATISLAVA, 21. marca 2014 (tlacovasprava.sk) – Ľudia, ktorí snívajú o pomoci niekomu zo svojich blízkych a priateľov, majú oddnes väčšiu šancu premeniť svoj sen na skutočnosť. Moderátor Vilo Rozboril v spolupráci s darcovským portálom ĽudiaĽuďom.sk spúšťa možnosť registrácie námetov pre svoju novú televíznu reláciu, ktorú bude vysielať TV JOJ.

Populárny moderátor Vilo Rozboril ohlásil návrat na televíznu obrazovku prostredníctvom svojho konta na sociálnej sieti. Reakcia bola veľmi priaznivá, za jediný deň označilo viac ako päťtisíc fanúšikov, že sa im táto správa páči.

Rozboril LudiaLudom JOJ

V novej relácii, ktorú Vilo Rozboril pripravuje v spolupráci s darcovským portálom ĽudiaĽuďom.sk, bude plniť sny.

V novej relácii, ktorú Vilo pripravuje v spolupráci s darcovským portálom ĽudiaĽuďom.sk, bude plniť sny naprieč celým Slovenskom. „Veľmi sa teším na spoluprácu, myšlienka pomoci má veľkú schopnosť spájať. Ľudia na Slovensku majú ťažký život a ak sa mnohokrát nevedia dovolať pomoci na oficiálnych miestach, musia si pomôcť sami, teda – ľudia ľuďom. To máme spoločné, preto chceme spojiť sily. Človek nemusí byť anjelom. Stačí, ak zostane Človekom,” hovorí Vilo Rozboril.

Tí, ktorí chcú pomôcť, môžu registrovať od dnešného rána svoje sny na špeciálne webstránke Vilo.LudiaLudom.sk. Z databázy námetov vyberú televízni tvorcovia tie, ktoré sa budú realizovať a následne budú snívajúcich kontaktovať. Samozrejme používatelia majú možnosť využiť aj ďalšie služby portálu ĽudiaĽuďom.sk.

„Častokrát sme sa v minulosti stretávali pri rovnakých osudoch a príbehoch ľudí, ktorí boli v núdzi a potrebovali pomoc. Naša komunikácia s Vilom Rozborilom začala už dávno a výsledkom je, že spájame svoje sily a možnosti. Náš portál bude slúžiť ako zberné miesto, kam môžu ľudia posielať námety na sny, túžby a želania ľudí, ktorí potrebujú pomoc,“ dodáva šéf portálu ĽudiaĽudom.sk Roland Kyška.

Tvorivý tím je podľa moderátorových informácií už v plnom nasadení a začína s nakrúcaním. Ďalšie informácie o novej relácii ale ešte ostávajú tajomstvom.

Fotogaléria Vilo Rozboril:

.

Kontakt:
Tomáš Mácha
PR manažér projektu
tomas.macha@4people.sk
+ 421 915 69 24 23

Komentáre

21 thoughts on “Vilo Rozboril: Nová relácia na TV Joj! Námety začína zbierať s portálom ĽudiaĽuďom.sk

  1. Ahoj Vilo .Chcem pomost mojmu synovcovi ktory ma 3 deti vo veku 10 ,6,4,Tyka sa to ,dakujemtoho najmladšieho vola sa Martinko a postihla ho zakerna choroba rakovina , Su mlada rodina ktora sa odstahovala za pracov do Nitri kupili si tam domek ale žial ešste nemaju dokonene oplotenie chcela by som touto cestov vysnivat pre martinka a jeho surodencov detsku izbu a aby sa im to ulahčit aj dokoncit oplotenie pre dom žIAL DOSTALI SA DO ZLEJ FINAčNEJ SITUACIE DE LIEčBA JE VELMI DRAHA .potrebovali by uz pomost pomahame im cela rodina ale žial je to malo Martinkova liečba je draha a oni splacaju hypoteku za dom a ine vydaje .Prosim pomož tejto rodine velmi to potrebuju Ty starši chlapci chcu plejstejsen ale žial ich finana situacia im to nedovoli kupit a pre Martinka by som chcela niečo specialne nejaky krasny novy bycikel a rad ma leo rad si sklada .Potrebovali by už aj novu sedaciu supravu kedze deti to už nejak poničili ale najme ten sen pre martinka

    Posted by Janka Perhačova | 21. februára 2016, 9:05
  2. Dobri den jasa volam tibor ja chcem visnivat svorkre modre zneba bo hudobne zije

    Posted by tibor putnoky | 25. novembra 2015, 19:01
  3. dobry vecer chcela bysomvysnivat pre mojho stryka nieco co by mu urobilo radost nejaky vylet je tazko postihnuty uz 4 roky mal najprv autopovanu jednu nohu prsty nanohach potom sa nelepsilo aj petu poto visie a zase visie az nad kolenom az doslo visie a potom na druhej nohe tak isto a teras za ľmesiace3 operacie co mu vzdy autopovali az ku klbu a preto ma to boli ze si velmi vytrpel a jeho srdecko je chore od zialu a placu a pisemto ale slzicky mi padaju a chcem mu urobit radost aby zazil a zasmial sa ze este moze niekde ist ale zmanzelkov ktora bola caly cas snim do vecera aby nebol sam .bola by som rada kebysa mu splnilo ….

    Posted by renata mikerova | 12. novembra 2015, 21:37
  4. ahoj Vilko…rozhodla jsem se ti napsat…jmenuji se martina a pocházím z české republiky…tvoji relaci sleduji moc ráda a už se těším na nové příběhy 🙂 …Chtěla bych pomoci mé kamarádce Markétě….která má úžasnou holčičku…bohužel ji postihlo zákeřné onkologické onemocnění…EWINGŮV SARKOM….holení pravé nožičky….malé Markétce je rok…a je to velká bojovnice…nyní jezdí na chemoterapie….je po amputaci pravé dolní nožičky v koleni….Lidé z našeho oklí pomáhají jak můžou sbírkami plastových víček…plechovek a různých potř.věcí na koupi protézy,která bude Markétce vyhovovat..prosím Vilko o pomoc této velké malinké bojovnice ..děkuji ti srdečně…i já sama doma sem vytiskla letáčky a dala sousedům at mi pomůžou s víčky a tak…děkuji moc a zdravím tě martina z hevlína okres znojmo

    Posted by martina | 10. júna 2015, 16:01
  5. Aho vilko tvoju relaciu rada pozeram som velmi rada ze tolkym ludom pomahas z pozdravom iveta

    Posted by iveta | 23. februára 2015, 1:58
  6. Mily vilko volam sa iveta mam ceru v anglicku . Uz asi 4 roky uteka z detmi pred druhom .v roku 2013 ju zacal mucit utiral ju tak ze ostala na psichiku i do dnes vies vilko ma cerku 9 rocnu a sinka 15 rocneho a tie deti bi tak chceli zit na slovensku ani si to nevies predstavit vies ona je z prveho manzelstva a moj druch ju vichoval ale ja a moj druch zijeme zos sinom a ona chuderka v anglicku vies ona ked mi vola tak mi povie co bi som dala zato kebim mala na slovensku aspon tu garzonku moje deti bi ozili ja neviem komu mam napisat o jej zivote jeto dlhy pribech mislim ze sima pochopil .tvoju relaciu rada pozeram aj poplscem a v duchu mislim na moje deti vo velkej britanii dakujem vilo za pochopenie ustne bi som ti porozpravala lepsie .z pozdravom iveta

    Posted by iveta | 23. februára 2015, 1:39
  7. Mily Vilo som velmy rada ze vela ludom pomahas plnit ich sni a to ma velku trpezlivos a odvahu.Dufam ze stim neprestanete.Vilko prajem vam nech vam to vidrzi z pozdravom Miroslava Pavlikova.

    Posted by Miroslava Pavlikova | 8. decembra 2014, 0:08
  8. Ahoj Vilo, niesom nikto dvolezity, volam sa Rado a celizivot len robim, od strednej skoli som len v praci, a nebol som uz dlho na slovensku. Vies nechcem sa stazovat ale nemam to lahke, stale som mal dievcata co ma len vyuzivali, a vela som do nich investoval a narobil som si vela dlhou. To je vsak moj problem, za to si platit musim sam, za, blbost sa plati, to vsak vies sam…..inak hlavni problem je ten, ze nechcem nic pre seba, ale pre moje dievca. Teraz som v anglicku a moje dievca je v cesku, nema to lahke, je postizena a ma pociatocne stadium schizofrenie, Velmi ju lubim a ona mna, konecne ma niekdo lubi uprimne, i ked je vtom vstave jak je. Neviem ci pomahas len slovakom, ale bol by som velmi raD. a CHCEL BY SOM SI JU VZIAT, lenze urady nam to zakazuju, a i psicholozka, hovoria jej ze nemoze mat nikdy normalny vstach, ale ona ma mna a ja som od nej velmi lubeny a citim to ze ju lubim, mojim snom je si ju vziat a i jej. Ona tomu nrveri ze ju niekto moze lubit ako ja, a ze si ju chce vziat, neni velmi krasna, ale co z krasi, s tej sa nenajes vsak? Vies vilo, ja mam svoje problemi, tie si musim splatit, ale co ona, ona potrebuje bit lubena, vela chalanou ju nechali kvoli ej stavu, ja ne, ja ju lubim, neverim tomu ze by si nam to vysnival, lebo su asi tasie pripady ako mi, ale nechcem to kvoli sebe, ona to potrebuje, a zlepsil by sa jej aj stav ked bude stastna, vies aka by mala bit nasa svatba? ccel by som mat na nej nasich slovenskych a ceskych nohejbalistou a splnit si taky svoj mali sen, aby bol svatebny turnaj, lebo vsetkych majstrov sveta v nohejbale poznam, a hlavne taktiez moja olaska Lucka ma rada Daniela landu, ked mala charitativnu cinnost tak sa snim stretl a je to jej vzor, vies Vilo, nedokazem to sam, urady na mna nedaju, lebo dokial mam svoje problemi tak to nepojde, ja si Lucku chcem vziat na seba. neni svojpravna, ale vies ona je normalna, keby si ju poznal nazivo tak by si vzivote nepovedal ze nieje ako ostatne……. moj mail je vetrecin…zavinac,,,,,bodka…cz alebo byvam v anglicku uz teraz V Crewe…30 km od manchesteru a adresa je 10 LEWIS STRET CHESHIRE CW2 7QR A INAK tc: 07701061286 plus predvolba, a inak velmi dakujem

    Posted by 27.1.1983 | 30. novembra 2014, 23:18
  9. ahoj vilko chcem vysnivat mojej rodinke dovolenku do chorvatska lebo ich mam rada splnit sen mojemu bračekovi dominikovi sestričke sofinke dakujem pekne vam prosim vas budem rada ked mi vysnivat sen dakujem pekne budem len rada dakujem vilko =)

    Posted by kristinka | 26. augusta 2014, 17:49
    • ahoj vilo chcela bysom visnivat pre moju cerku nejaki byt aj ket ma len 4r lebo od podnajmu len do podnajmu chodime a uš ani juto nebavi a nemame uš nato ani financije som na nu sama a je chora ma mi te refleksne krče v brušku a stale jej musim merat teploti lebo mi to moze dostat každu chvilku a predlizila som si matersku a to davam aj na nemocnicu a leki a nechcem aby žila tak ako ja a to znamena ze potrebuje 24h starostlivost viem že ten sen je priliš velki ale asi mito aj splniš neviem ale aspon dufam nemalasom laki život v živote a ani teras ho nemam tak mam 24r a som na nu uplne sama dakujem ti a dufam aspon že sito prečtas pa damti aj adresu tak volam sa Diana farkašova slnečna 14 šala veča

      Posted by Diana | 5. októbra 2014, 22:13
  10. ahoj Vilo chcem pomoct rodine ktora bola v reflexe dna 5.8.2014 neviem ako sa vola ale rada bi som bola ak bi si jej ponohol. Dakujem

    Posted by limajka | 5. augusta 2014, 16:45
  11. Ahoj Vilo. Neviem novu mailovu adresu ale skusim to sem napisat.Neviem ci je to mozne ale asi pred dvoma dnami som sa dozvedela,že mojej byvalej kolegine z prace sa dcera dostala do velmi ťažkych zdravotnych problemov a to asi tak ze vraj z nicoho nic ochrnula na pravu stranu,podla toho co som sa teraz dozvedela asi nechodi neviem či vôbec dačo dokaže povedať ale najhoršie na tom je že vraj nema určenu žiadnu diagnozu.Požiadali vraj o kupele v Kovačovej ale im zamietli z dôvodu že nema určenu diagnozu.Tymto by som chcela pžiadat o pomoc pre tuto ženu, ma asi 28 alebo 29 rokov a jednoročneho synčeka ktory si ju asi neužije a jej rodina nema peniaze na to aby to zaplatili sukromne.Možno by potrebovala nove vyšetrenia a zistit či sa jej da ešte dajako pomôcť.Ja som sice v zahraniči ale ked dojdem domov chcem sa dozvediet viac,či to už lekari vzdali alebo čo to tam vlastne je?Keď mi odpovieš budem vďačná.

    Posted by Zlatka Kurucová | 21. júla 2014, 17:23
  12. Dobrý den CHcel bisom visnivat pre manželku dovolenko natolko žesme nigdi nigde neboli EšTE NATOM žE MAM MANžELKU NA INVALIDNOM VOZIK. Tim bisom poprosil vilko a krásnu dovolenkuuuu dakujemm

    Posted by františek Balaž | 4. júla 2014, 17:46
  13. Vilo prosim ta pomôž nám máme to strašne ťažké co ona zažíva je moc nechcem abi mala este vecsie peklo nez ma keby máme na podnÁjom hneď odídeme trápi ma to že niesme spolu pomozmi prosim moje čišlo 0910546058 zavolaj mi prosim už nevieme ako dalej ďakujem

    Posted by miroslav | 2. júla 2014, 12:08
  14. Ahoj vilo ja som invalidný dôchodca budem mať 23 r mám dcérku 5 mesačnú a priateľku nežijeme spolu nemôžme sito finančné dovoliť ja žijem s mamou a priateľka s dcérkou s rodičmi a sestrou su tri v jednej izbe žijú skromne aj ha som tam žil snimi no odišiel som nerobilo to dobre môj sen je taký bývať snimi sám ja moja dcérka a priateľka v nejakom domčeku len spolu to su moje najvecsie láski oni dve su zmyslom môjho života a svetlom mojich oči ktoré veľmi slabo vidia spln mi tento sen prosim ta ďakujem

    Posted by miroslav | 2. júla 2014, 12:00
  15. Volám sa František Petras, som na invalidnom vozíku od narodenia. No aj napriek tomu, som ženatý a mám 2 ročného synčeka Marka. So svojou rodinkou som býval u mojich rodičov asi tak 17 mesiacov. Moja mama sa veľmi zle správala ku mojej manželke, skrývala kľúče od schránky, dokonca si zamykala izby, keď išla niekam preč. Bolo to tam fakt hrozné. Po určitom čase začalo mojim rodičov vadiť už aj to, keď sme dvakrát do týždňa prali, alebo keď sa mi nabíjal môj vozík, Dokonca sa stalo aj to, že prestali ku nám chodiť akékoľvek návštevy. Povedali, že sa u nás zle cítia. Vydržali sme tam bývať .Mojej mame sme nechali aj naďalej opatrovateľský príspevok, aj keď sa už o mňa nestarala, mesačne dostávala 200eur, ale aj to bolo asi málo. Moja mama nás však v máji vyhodila z bytu, vykrikovala nám také veci, že som až plakal. Povedala mi, že ma mala dať radšej do ústavu, že si aj tak iba život dobabrala. Mama nás vyhodila preto, že sme zistili, že mi chodia na moje meno peniaze, ktoré si ona chodila na poštu vyberať. Vyhodila nás, lebo som si tie peniaze išiel vybrať ja a nechal som si ich. Na úrade povedala, že sme sa odsťahovali a chcela peniaze brať ďalej. Rodičia mi nechceli dať ani motory do vozíka, ani vozík, robili mi proste zle. Dva mesiace sme bývali u švagriny a potom sme si našli pomocou známeho lacný podnájom, ktorý mi vyhovuje. Bývame v 13poschodovej bytovke, kde je veľký výťah, do ktorého sa mi zmesti elektrický invalidný vozík na ktorom sa pohybujem. Sme vo veľmi zlej situácii, pretože ten byt chce majiteľ predať a ja neviem kde pôjdeme bývať. Keď skonči manželke materská, tak budeme mať príjem okolo 550eur a môžeme dávať na bývanie tak 240eur a to je veľmi málo už aj na 1izbovy byt. Neviem, čo budeme robiť, pretože nám nemá kto pomôcť. Písali sme už aj prezidentovi, popradskému primátorovi, do relácie Modré z neba, každý na nás proste kašle. Posielajú nás do krízových centier, azylových domov, či kde. Keby sme nemali syna išli by sme tam bývať, ale kvôli nemu by som chcel mať normálne bývanie.
    Banka nám nechce dať úver, pretože ani jeden z nás nepracuje. Ide o to, že ja nemôžem a moja žena tiež nie, pretože sa o mňa stará, môže odo mňa odísť tak na 2 hodiny. Takže v živote nebude mať normálnu prácu a tým pádom nám v živote žiadna banka úver nedá. Počul som už aj také reči, že nemal som sa ženiť. Veľmi sa ma to dotklo, že prečo mi tak povedali. Kvôli tomu, že som na vozíku nemám právo na lásku a rodinu?
    Každý na nás kašle a preto som sa rozhodol, že to nevzdám a budem bojovať, preto vám vlastne píšem a chcem vás poprosiť, či by ste nám nepomohli a neprispeli nám na byt.
    Viem, že sú zlé časy, že ľudia nemajú veľa peňazí, ale verím tomu, že keby každá firma urobila zbierku, zamestnanci by isto dačo prispeli, myslím si, že keby každý prispel hoci aj len 1 eurom, tak by sa to podarilo a na byt by sme mali dosť peňazí.
    Verím, že ešte existujú dobrí ľudia, ktorým to nebude jedno a ktorí nám pomôžu.
    Za akýkoľvek príspevok vám budem vďačný.

    V prípade otázok ma môžte kontaktovať na t.č 0905870040 alebo mailom petras.ferko@mail.t-com.sk

    V prípade že ste sa rozhodli, že nám pomôžete a že nám prispejete tu je naše číslo účtu SK5002000000003016223456

    Prajem vám pekný deň a veľmi pekne vám Ďakujem

    František Petras
    Tajovskeho 18 poprad

    Posted by frantisek petras | 30. júna 2014, 20:01
  16. Ahoj vilo chcel by som pomôcť jednej uzasnej rodinke z Harakoviec c 24 od dlhoch a novu strechu ale aby nevedeli kto im to visnival mam ich zo srdiecka velmi rad a znamenaju pre mna vela a chcem im pomost tak vas prosim poste rodinka Horňáková urobte ich stasnymi prepacte za chybi ces slzy sa tasko pise

    Posted by Vladimir | 20. júna 2014, 19:35
  17. ahoj Vilo, som mamička dvoch detí, školopovinných ktoré sú zdravé ako ryba, len problém je v tom, že ešte nikdy neboli na žiadnom výlete, ,nikde………cez prázdniny sú doma, na školské výlety nechodia, do táborov takisto nie. ja som nezamestnaná, sem tam brigádujem ale inak nič, žijeme skromne. chcela by som deťom dať dar na ktorý budú dlho spomínať … ……. dakujeme, budeme sa veľmi tešiť 0911965992

    Posted by Eva Kuliková | 17. júna 2014, 9:21
  18. DOBRY VEČER VAM PRAJEM CHCELA BY SOM SPLNIT SEN MOJIM DETOM SOM ONKOLOGICKA PACIENTKA .MOJE DETI SU PRE MNA VŠETKO HLAVNE MOJA DCRKA KTORA JE VAŽNE CHORA .PROSIM VAS PRIŠLI SME O DOM SME V PODNAJME.

    Posted by DAŠA ŠARKOZYOVA | 13. júna 2014, 22:49
  19. Dobrý deň.PíšemeVam v za svoju mamku ktora je zdravotne ťažko postihnutá už bude štyri roky a jej stav sa stáie zhoršuje. V roku 2010 jej konecne po pol roku diagnostikovali SYSTEMOVý LUPUS ERYTHEMATOSUS s nefritidou v štadiu renálnej insuficiencie 4stupna.Dalšie dg.panva aseptická nekroza oboch hlav,osteoporoza, infarkty .atd.Myslely sme ze sa nám esťe naša mamka dajako pozbiera a bude nám ešte vedieť pomôcť pričom moja sestra ešte študuje a tá najmenšia 6 ročna PAULINKA teraz nastupuje do školy ale jej stav sa sta le zhoršuje zčoho sme už zufalíý.rRAdi by sme jej doprali trocha radosti pomocou vašej relácie.

    Posted by LUPTAK RENATO a LUPTAKOVA SABRINA | 29. mája 2014, 11:51
  20. dobri den chcela bi som splnit sen mojmu ujovi vola sa majko a je postehnuti a on snival o kupelku a o dom ta chcem mu splnit sen a moj dedo mu nemose spravit lebo je chori aj moja babička je v nemocnici a je vo vašnom stave ta mu nemosa splnit sen a ja bi som mu chcela a le nemame penaze na to ta prosim vas celeho srca viberte mna prosim

    Posted by Samata Čonkova | 28. mája 2014, 18:01

Komentuj...

