Novinka: Sirupy Zlatá studňa Srdcovka majú 5 príchutí a fľaša špeciálny odkvapkávací uzáver

BRATISLAVA, 16. mája 2014 (tlacovasprava.sk) – ZLATÁ STUDŇA SRDCOVKA 10 % je názov novej produktovej rady sirupov od Slovenských prameňov a žriedel. Určená je najmä cieľovej skupine, ktorú tvoria ženy medzi 20. až 40. rokom, ktoré nakupujú pre celú rodinu.

Slovenské pramene a žriedla vstupujú na trh s novinkou, ktorá sa zameriava hlavne na zdravie svojich konzumentov. Ovocné sirupy v piatich príchutiach (jahoda – zelený čaj, lesná zmes, malina – granátové jablko,baza – citrón, pomaranč) neobsahujú žiadne umelé látky, napriek tomu je v nich desaťpercentný podiel ovocnej zložky.

ZLATÁ STUDŇA SRDCOVKA 10 %
Ovocné sirupy v piatich príchutiach neobsahujú žiadne umelé látky, napriek tomu je v nich desaťpercentný podiel ovocnej zložky.

Novinka vstúpila na trh štyrmi príchuťami prvého marca, tá posledná – jahoda v kombinácii so zeleným čajom sa na trh dostala prvého apríla.

V regáloch sú sirupy viditeľné najmä vďaka atraktívnym celosleeve poťahom.

Dizajn každej 0,7l fľaše je pútavý a zároveň rozšírený o špeciálny odkvapkávací uzáver.

Celé posolstvo produktu je zhrnuté vo výstižnom claime: „Ovocie zo srdca“, ktorý je podporený aj logom v srdcovom tvare.

Marketingové nástroje zahŕňajú ochutnávky, na ktorých sa predstavia špeciálne nadizajnované stojany, postery a podtácky. Kampaň bude podporená aj PR aktivitami.

Fotogaléria:

Kontakt:
Petra Benczyová
PR agentúra Trumpeter
0915780372

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.