*
článok
Gastro, Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY

BeachClubMaster 77 na Magio Pláži ako komunikačný nástroj pre Goral vodku Master

BRATISLAVA, 3. júla 2014 (tlacovasprava.sk) – MW Promotion od roku 2010 pracuje pre klienta GAS Família a jeho prémiový produkt Goral Vodka Master. Koncom roka 2013 vytvorila agentúra dlhodobý komunikačný koncept vyjadrený headlinom IDEME ŽIŤ. Pre aktuálnu letnú sezónu vyvinula agentúra v duchu nového claimu značky originálny integrovaný komunikačný projekt CLUB MASTER 77.

ClubMaster 77 je denný plážový hudobný klub, ktorý je otvorený každý piatok od 12:00 do 22:00.

ClubMaster 77 je denný plážový hudobný klub, ktorý je otvorený každý piatok od 12:00 do 22:00.

Projekt zahŕňa široké spektrum komunikačných nástrojov. Predovšetkým event marketing, PR, on-line aktivity a mediálne partnerstvá. Základom konceptu je pop-up plážový klub. ClubMaster 77 sa zjaví každý piatok na Magio Pláži v Bratislave. Tá predstavuje najväčší event sezóny na Slovensku, s očakávanou návštevnosťou 250.000 ľudí, ktorý je organizovaný opäť pod záštitou MW Promotion.

ClubMaster 77 je denný plážový hudobný klub, ktorý je otvorený každý piatok od 12:00 do 22:00. Spektakulárne miesto, bazén, DJ, hudba a predovšetkým ľudia tvoria elektrizujúcu atmosféru podobnú plážovým klubom, ktoré poznáme zo stredomorského pobrežia. Neskrývanou inšpiráciou želanej atmosféry je NikkiBeach v Saint Tropez.

„Načasovanie otvorenia klubu súvisí s uvedením novej ochutenej rady Goral Master na trh – limetka, grepfruit, brusnica. Z novej rady Goral MASTER bolo namiešaných 7 originálnych koktejlov určených zatiaľ iba pre návštevníkov klubu. Na ich vrchole stojí „signature“koktejl s názvom Goral MasterRedCube“, uvádza Ľubomír Mrug, brand manager Goral Vodka MASTER..

„Ako už z názvu koktejlu vyplýva, nápoj obsahuje červené ľadové kocky a bol namiešaný s ambíciou stať sa koktejlom letnej sezóny 2014“, dodáva Ľ.Mrug. Nový koktejl v sebe zároveň nesie zaujímavý PR potenciál.

ClubMaster 77 má nastavený – napriek tomu, že ide o dočasný (pop-up) klub – on-line ekosystém ako permanentná HoReCa prevádzka. Zahŕňa aktivity na sociálnych médiách (facebook, instagram, foursquare, trip advisor) Cieľová skupina sa socializuje nielen v klube ale aj online, preto s ňou chceme integrovane komunikovať na spomínaných kanáloch.

ClubMaster 77 má zaujímavý potenciál na spontánne PR výstupy, je atraktívny a navštevujú ho aj mienkotvorní návštevníci a celebrity. Atraktivita projektu je zároveň dôvodom získania zaujímavých mediálnych partnerstiev.

Projekt ClubMaster 77 má ambíciu byť dlhodobým komunikačným pilierom pre značku Goral Vodka Master. Pop-up koncept je v budúcnosti možné využiť nielen na Magio Pláži, ale aj na iných dlhodobých verejných eventoch a netradičných miestach. Napríklad v zime v niektorom z významných lyžiarskych stredísk.

„Signature“ koktejl s názvom Goral Master Red Cube bol namiešaný s ambíciou stať sa koktejlom letnej sezóny 2014

„Signature“ koktejl s názvom Goral Master Red Cube bol namiešaný s ambíciou stať sa koktejlom letnej sezóny 2014

Cieľovku projekt zasahuje na viacerých frontoch: originálnym zážitkom na samotnom evente, spontánne tvoreným contentom zdieľaným na sociálnych sieťach a PR informáciami v klasických médiách. Všetky sú v súlade so základným prísľubom značky Goral Vodka Master IDEME ŽIŤ.

Klient: GAS Familia s.r.o.
Agentúra: MW Promotion
Creative director: Beáta Hudecová
Account director: Ivana Jakubíková

Fotogaléria:

Kontakt:
Ivana Jakubikova
MW Promotion
0904 707 021
jakubikova@mwpromotion.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: