*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY

Premiéra relácie Vila Rozborila zabezpečila TV JOJ pozornosť 649-tisíc divákov (CS 12+)

BRATISLAVA, 8. septembra 2014 (tlacovasprava.sk) – Nová rodinná relácia televízie JOJ V siedmom nebi odštartovala včera ako jednoznačný líder trhu s vynikajúcou sledovanosťou i trhovým podielom, ktoré JOJke zabezpečili doteraz najlepší výsledok roka 2014 v univerzálnej cieľovej skupine.

TV JOJ včera večer odvysielala premiéru jedného z najočakávanejších projektov tohto roka – novú rodinnú reláciu V siedmom nebi s populárnym moderátorom Vilom Rozborilom, ktorá televízii zabezpečila celodenne i v prime time skvelý podiel na trhu v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+, pre ktorú je tento formát primárne určený (CD 17,2 % Shr a PT 27,1 % Shr).

Prvý diel rodinnej relácie V siedmom nebi si včera nenechalo ujsť až 649-tisíc divákov (CS 12+), čo predstavuje vysoko nadpriemernú sledovanosť na pomery slovenských televízií, a to až 13,9 %.
Rovnako vynikajúci bol aj podielový výsledok, keď relácia dosiahla nadpriemerný 31,1 % share v rámci univerzálneho publika a 28,8 % share v obchodne dôležitej cieľovej skupine relevantnej pre zadávateľov.

Jednoznačným lídrom trhu bola relácia v čase svojho vysielania pre ženskú časť publika, v rámci ktorej dosiahlo V siedmom nebi excelentnú sledovanosť 17,4 % a vynikajúci trhový podiel 36,8 % (CS 12+). V cieľovej skupine starších žien (55+) zaznamenala relácia absolútne najlepšiu sledovanosť i share (25,6 % Rtg a 40,8 % Shr).

Nedeľa 7. septembra 2014 však bola pre JOJku významným dňom z viacerých dôvodov. V Trenčíne štartovalo pokračovanie najväčšieho street-eventového televízneho projektu na našom trhu JOJka v meste.

Po živých vstupoch z Mierového námestia do vysielania staníc JOJ Group boli obyvatelia i návštevníci Trenčína a diváci televízie JOJ svedkami live prenosu VEĽKÝCH NOVÍN TV JOJ, ktorý dosiahol skvelú  8,7 % sledovanosť a až 27,5 % podiel na trhu (CS 12-54).

JOJka tak včera zaznamenala tiež svoj štvrtý najlepší nedeľňajší podiel na trhu v prime time v tomto roku (25,5 % Shr) v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny 12-54.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia

Miroslava Klempová
PR JOJ Group
Marketing Manager
tel.: +421 918 59 59 84
klempova@joj.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: