*
článok
Médiá & Internet, Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY

Junior a Marcel nás idú presviedčať, aby sme zmenili svoje životy v novej kampani pre Fun radio

BRATISLAVA, 1. októbra 2014 (tlacovasprava.sk) – Fun rádio od 1. októbra 2014 spúšťa novú imidžovú kampaň, počas ktorej sa na mesiac zmení na motivačné rádio. Hlavnými tvárami kampane, ktorú stanica pripravila v spolupráci s agentúrou Zaraguza, je moderátorská dvojica z Rannej šou Junior a Marcel.

Zámerom kampane s headline-om „Ži ako Fun rádio!“ je povzbudiť poslucháčov, aby vyšli zo zabehnutých koľají a zmenili svoj život štýlovo s Fun rádiom. Stanica chce poslucháčov motivovať, aby sa pustili do vecí, ktoré ich celý život lákali ale nevedeli sa k nim odhodlať a aby aj obyčajné veci robili po svojom – štýlovým spôsobom.

Junior a Marcel: Ži ako Fun rádio!

Zámerom kampane s headline-om „Ži ako Fun rádio!“ je povzbudiť poslucháčov, aby vyšli zo zabehnutých koľají a zmenili svoj život štýlovo s Fun rádiom.

Nositeľmi inšpirácie, povzbudenia, pozitívnej zmeny a hlavne zábavy s tým spojenej budú moderátori Fun rádia a hlavným motivačným prvkom bude špeciálna hudba, ktorá má ľudí nakopnúť, aby zmenili alebo zlepšili niečo vo svojom živote. „Hráme hudbu, ktorá ťa nakopne“ je hlavným prísľubom kampane.

Kampaň bude prepojená na vysielanie a na web Fun rádia. Obsah vysielania sa bude postupne venovať rôznym témam a sféram života, v ktorých ľudia potrebujú najčastejšie dodať odvahu či odhodlanie. Obsahom budú inšpiratívne príbehy moderátorov, známych osobností či neskôr aj samotných poslucháčov.

Tí sa budú môcť podeliť o svoje malé-veľké životné zmeny, ku ktorým sa odhodlali, prostredníctvom formuláru na webe Fun rádia. Poslucháči môžu posielať fotografie cez novú mobilnú aplikáciu Fun rádia, ktorá umožňuje pohodlný kontakt s rádiom, alebo jednoduchým použitím hashtagu #ziakofunradio pri fotografiách na sociálnych sieťach, ktoré zmenu zachytávajú, respektíve zachytávajú tých, ktorí žijú ako Fun rádio.

„Cieľom kampane je budovanie lifestylovej komunity okolo značky Fun rádia, prehĺbenie vzťahu poslucháča ku značke, posilnenie vnímania hudby ako aj oslovenie nových poslucháčov“, vysvetľuje marketingová riaditeľka Fun rádia Zuzana Gašparovičová. Podľa šéfky marketingu má Fun rádio v pláne v rozbehnutej koncepcii pokračovať aj po ukončení kampane v externých médiách.

Okrem self-promo spotov vo vysielaní Fun rádia pozostáva kampaň z televízneho spotu, printových a outdoorových vizuálov, prebiehať bude aj na webe, v kinách a na sociálnych sieťach.

TV spot kampane Ži ako Fun radio:

Vizitka kampane:
Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút
Copywriter: Michal Pastier
Art Director: Igor Majkút
Account: Saša Poliaková
Réžia TV spotu: Juraj Štepka
Kamera TV spotu: Jakub Dvorský
Produkcia: Leopard Production

Fun rádio si dlhodobo udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky so 13,3%-ným podielom na trhu. Má 533 tisíc denných a 1.146.000 týždenných poslucháčov. Takmer 70 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov.
Zdroj: MML-TGI SR 2014 1.-2.kvartál (6.1.2014 – 22.6.2014)

Kontakt pre styk s médiami:
Petra Lehká, Tel: 0911 080 493, E-mail: lehka@funradio.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: