*
článok
Médiá & Internet, Obchod, TLAČOVÉ SPRÁVY

TOP ponuky na zlavadna.sk: Najviac letia zážitky, ostrov v Karibiku sa nepredal ani so zľavou

BRATISLAVA, 22. októbra 2014 (tlacovasprava.sk) – Slováci milujú zľavy. Od začiatku kolektívneho nakupovania na Slovensku ubehli už 4 roky a zľavové portály za ten čas dosiahli niekoľko rekordov. Slováci si cez ne zvykli nakupovať rôzne tovary, cestovanie a relax, ale aj gastronómiu, zábavu a dokonca aj operácie. Čo Slováci nakupujú na internete najradšej?

Čo Slováci najradšej nakupujú

Najpopulárnejšie sú pobyty na Slovensku a služby spojené s cestovaním ako napríklad vstup do aquaparkov alebo adrenalínové akcie. Tie tvoria najväčšiu časť predaja. Kolektívne nakupovanie sprístupnilo Slovákom to, čo by si inak možno nedopriali. Veľká popularita cestovania a zábavy to potvrdzuje. Celkovo zákazníci len jedného portálu strávili v ubytovacích zariadeniach 654 772 nocí. Ak by ste spočítali čas všetkých zákazníkov strávený v aquaparkoch, dostali by ste sa až k 117 rokom.

Najpredávanejšia zľava v histórii zľavových portálov na Slovensku a v Českej Republike predala viac než 30 000 kupónov do aquaparku Tatralandia“, dopĺňa Svetlana Tarageľová, riaditeľka portálu ZlavaDna.sk

TOP na zlavadna

Rebríček NAJ zliav nakúpených prostredníctvom ZlavaDna.sk (usporiadaných podľa predaja)

Populárna je aj gastronómia a plnenie snov

Pizza, steak, rebierka či sushi. To sú najpopulárnejšie jedlá, ktoré sa predali za 4 roky. Cez jeden z popredných portálov sa predalo napríklad 88 486 pízz a 33 459 steakov. Spoločne by tieto pizze vážili približne ako 7 slonov a steaky by dosahovali váhu dospelého Tyrannosaura Rexa. Úspešné sú aj zľavy spojené so zábavou, alebo neštandardnými službami.

Dôkazom sú 2 527 krát predané vyhliadkové lety v lietadle, 1 555 zoskokov padákom, alebo 3 692 krát predaná jazda na závodnom okruhu. „Ľudia si cez zľavy doprajú viac, ako by boli ochotní za plnú sumu. Takto si dokážu takpovediac splniť tajné sny,“ uzatvára Svetlana Tarageľová.

ZlavaDna.sk je od svojho vzniku v októbri 2010 jednotkou na trhu kolektívneho nakupovania na Slovensku. Dlhodobo si drží prvenstvo v návštevnosti (50.000 unikátnych návštevníkov / deň) počte predaných kupónov za mesiac, vo veľkosti mailingovej databázy zákazníkov (200.000) a aj v obrate (1,5 milióna mesačne)

Pre ďalšie informácie, fotografie kontaktujte:

Peter Blažečka
PR & Marketing manager
peter.blazecka@zlavadna.sk
0948 542 365
ZlavaDna.sk

Miroslav Turza
turza@divino.sk
0911 132 368
Divino, Juicy PR agency

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: