*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY

Slovenská sociálna sieť chce konkurovať Instagramu a iným svetovým gigantom!

BRATISLAVA, 10. decembra 2014 (tlacovasprava.sk) – Päťčlenný slovenský tím v týchto dňoch púšťa do sveta novú mobilnú aplikáciu – Droppie. Unikátna sociálna sieť spája ľudí prostredníctvom fotiek priamo na mieste, kde boli vytvorené. Aplikácia má veľký potenciál dobiť svet a dosiahnuť obľúbenosť užívateľov podobne, ako sa tešia aplikácie Instagram, Foursquare či Snapchat.

Unikátna sociálna sieť Droppie spája ľudí prostredníctvom fotiek priamo na mieste, kde boli vytvorené.

Unikátna sociálna sieť Droppie spája ľudí prostredníctvom fotiek priamo na mieste, kde boli vytvorené.

Aplikácia je jednoduchá. Užívateľ urobí fotku, môže k nej pridať odkaz, či popis a „dropne“ (zanechá ju na mieste, kde sa práve nachádza). Aplikácia presne zaznamená GPS súradnice, kde bola fotografia urobená.

Ak iný náhodný užívateľ Droppie ide cez miesto, kde bola fotografia vytvorená, dostane informáciu do mobilu, že prechádza bodom – droppom, kde ju niekto zanechal a môže si ju pozrieť a reagovať na ňu vlastnou fotografiou s textom. Pôvodná fotka môže byť zobrazená len toľkokrát, koľkokrát ju autor nastavil.

Aplikácia prinesie zaujímavý obsah, a to ju netreba mať ani otvorenú. Jednoducho chodíš ulicami, zbieraš fotky so správami, ktoré niekto zanechal na tvojej trase a pritom dotyčného nemusíš vôbec poznať.  Droppie totiž nechýba moment prekvapenia. Vlastne nikdy nevieš, na akú fotku natrafíš,“ povedal Marek Šándor, zakladajúci člen Droppie.

Droppie má za sebou 10-mesačný vývoj s množstvom analýz a prieskumov. Najprv sa myšlienka droppie začala rozvíjať na startupovom akcelerátore v Krakowe. Zakladatelia aplikácie,  Slovák Marek ŠandorMartin Herman, získali v Poľsku inšpiráciu, prvú spätnú väzbu a cenné kontakty. Po polroku vývoja aplikácie testovali pilotnú verziu medzi 400  študentmi. Nadšenie ženie tento mladý tím vpred a dnes vedia, že aplikácia je na najlepšej ceste stať sa vo svete obľúbenou.

„Aplikácia bola navrhnutá účelovo pre mladého človeka. Jednoduchosť, zábava, spoznávanie nových ľudí a prekvapenie sú hlavné atribúty, ktoré s droppie zažijú, “ povedal Martin Herman, zakladateľ Droppie.

Už pri prvom testovaní aplikácie bol záujem o novinku vo svete smartfónov značný. Študenti z amerických univerzít, ktorí testovali skúšobnú verziu, podľahli ošiaľu Droppie. Úspech aplikácie je na dosah. Geolokačná zábavná aplikácia zaujala aj odborníkov a v súčasnosti má slovenský tím mentorov zo Silicon Valley,  Nemecka, Poľska a Slovenska.

Start-upový projekt Droppie sa po necelom roku svojho vývoja dostáva k reálnym užívateľom.  Slovenský tím považuje za správne, aby sa prvými užívateľmi stali mladí Slováci a odštartovali nový ošiaľ Droppie. Je len otázkou pár týždňov, keď Peter Herman a Marek Šándor prinesú Droppie aj na americký trh a Slováci budú môcť konkurovať už zabehnutým sociálnym sieťam.

Fotogaléria:

Zakladatelia aplikácie - Slováci Marek Šandor a Martin Herman.

Zakladatelia aplikácie – Slováci Marek Šandor a Martin Herman.

Droppie

Droppie

Šandora Herman Droppie

Projekt Mareka Šandora a Martina Hermana: Geolokačná zábavná aplikácia zaujala aj odborníkov a v súčasnosti má slovenský tím mentorov zo Silicon Valley, Nemecka, Poľska a Slovenska.

Kontakt pre média:
Petra Barineková
PBR Communication agency
Tel.: +421 915 495 103, e-mail: barinekova@pbr.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: