*
článok
IT, Telekom & Pošta, TLAČOVÉ SPRÁVY

Čierna vs. biela: Akú farbu mobilných telefónov užívatelia preferujú? (FOTO)

BRATISLAVA, 11. decembra 2014 (tlacovasprava.sk) – Nová značka mobilných telefónov Honor vo svojej ankete v krajinách strednej Európy zisťovala, ktorú farbu mobilného telefónu užívatelia preferujú. Opýtaní sa tiež podelili o názor, prečo je pre nich biely alebo naopak čierny variant tím pravým. Z ankety aj z predajných výsledkov vlajkovej lodi výrobcu Honor 6 vyplynulo, že sa tesná väčšina prikláňa ku konzervatívnej čiernej podobe.

Honor sa na dôvody, prečo preferujú tú, ktorú farbu mobilného telefónu, pýtal naprieč krajinami višegrádskej štvorky na sociálnej sieti Facebook. Tu má značka k dnešnému dňu celkovo vyše 28.000 fanúšikov.

Čierna klasika

Nová značka mobilných telefónov Honor vo svojej ankete v krajinách strednej Európy zisťovala, ktorú farbu mobilného telefónu užívatelia preferujú.

Nová značka mobilných telefónov Honor vo svojej ankete v krajinách strednej Európy zisťovala, ktorú farbu mobilného telefónu užívatelia preferujú.

Početnejšia 58 percentná skupina opýtaných sa priklonila k čiernej farbe mobilného telefónu. Čierna je podľa ich názoru pre spotrebnú elektroniku tradičnejšia a univerzálnejšia. Priaznivci čiernej farby smartphonov argumentovali aj praktickosťou – tmavá farba podľa nich dokáže lepšie zamaskovať prípadné nečistoty. Niektorí užívatelia spomenuli, že čierne mobilné telefóny pôsobia luxusnejším dojmom.

Biela elegancia

Zástancov bielych smartphonov bolo medzi zodpovedajúcimi 42 %. Argumentovali najmä subjektívne elegantnejším vzhľadom. Ľudia uprednostňujúci bielu farbu oceňujú tiež originalitu oproti “záplave” čiernych telefónov na trhu.

Lepšie podľa nich tiež vyniknú ozdobné a ovládacie prvky prístrojov a kontrast čierneho vypnutého displeja oproti svetlému telu prístroja. Racionálne uvažujúci opýtaní si u bielych prístrojov cenia nižšej viditeľnosti škrabancov a odtlačkov prstov.

Predajná čísla – čierny vs. biely variant

Honor na predáva oba farebné varianty svojej vlajkovej lodi, osemjadrového smartphonu Honor 6. Mesiac po začatí predaja exkluzívne v e-shope Alza si jeho čierny variant zakúpilo 62 % zákazníkov, biely Honor 6 vlastní 38 % nakupujúcich.

Fotogaléria:

O značke mobilných telefónov Honor

Honor je nová odvážna značka. Značka pre zákazníkov, ktorí sa neboja robiť veci inak – proti zaužívaným konvenciám. Honor prichádza na trh s úplne novým obchodným modelom navrhnutým pre moderného zákazníka. Zariadenie Honor spoluvytvárajú užívatelia v rámci modelu Consumer to Business. Značka vychádza svojim zákazníkom v ústrety nielen dizajnom konkrétnych zariadení, ale aj priamym distribučným modelom. Zákazník, ktorý si zakúpi zariadenie značky Honor, nezíska len mobilný telefón. Získa dlhotrvajúci zväzok so značkou odhodlanú prispieť k splneniu všetkých ich potrieb vo svete moderných komunikácií. http://www.hihonor.com

Viac informácií rád poskytne:
Pavel Křižka
PR Manager
Inspiro Solutions s.r.o.
Drtinova 8, Praha 5
M: +420 732 582 776
E: pavel.krizka@inspiro-solutions.cz

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: