*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY

Generálny riaditeľ Markízy ďakuje tvorcom seriálu Horná Dolná, jeho úspech vyráža dych! (FOTO)

BRATISLAVA, 13. januuára 2015 (tlacovasprava.sk) – Špičkové herecké obsadenie, renomovaní tvorcovia, postavičky, ktoré si diváci okamžite zamilovali, autentické prostredie slovenskej dediny a najmä skvelá zábava. To všetko je nový komediálny seriál Horná Dolná, ktorý sa už po odvysielaní druhej epizódy stal doslova diváckym fenoménom!

V pondelok 12. januára 2015 pritiahla Horná Dolná k obrazovkám televízie Markíza neuveriteľných 889-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala suverénne najsledovanejším programom dňa.

Seriál Horná Dolná na Markíze

Seriál Horná Dolná buduje u divákov od prvej epizódy na Markíze.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Horná Dolná rating 19,3 %, ktorý predstavuje 627-tisíc divákov. Stala sa tak najsledovanejším nespravodajským a nešportovým programom od 24. decembra 2012. Trhový podiel dosiahol hodnotu až 49,1 %, čo je v rámci pôvodnej seriálovej tvorby rekordný výsledok od čias legendárneho komediálneho seriálu Susedia, konkrétne od 15. októbra 2007.

Seriál Horná Dolná Markíza Kubovčák

Seriál Horná Dolná

Komický príbeh o tom, ako pokojný život Hornej Dolnej narušil zablúdený turecký kamión s podozrivým nákladom, pobavil obzvlášť divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 63,5 %) a mladé ženy 15-24 (share 65,3 %).

“Sme nesmierne radi, že sa nám v pondelok večer podarilo vyčariť úsmev na tvári takmer polovici divákov pri televíznych obrazovkách. Naša veľká vďaka patrí celému kreatívnemu tímu seriálu Horná Dolná – scenáristom, hercom, režisérovi a produkcii za skvele odvedenú prácu, a, samozrejme, aj divákom za ich priazeň, ktorú si veľmi vážime,” povedal Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza.

Fantastický úspech Markízy v pondelok pokračoval aj po skončení Hornej Dolnej, keď divákov ďalej zabávala premiéra skvelej českej komédie Babovřesky z dielne režiséra Zdeňka Trošku.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 14,3 % a trhový podiel až 52,4 %, ktorý je v rámci filmov najvyšší od 4. januára 2010. Babovřesky si vychutnalo celkovo 680-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) dosiahla v pondelok v reklamne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 podiel na trhu 51,8 %, čo je najlepší výkon od 20. decembra 2009. Celodenný trhový podiel 43,0 % je najvyšší od 10. septembra 2013.

Fotogaléria:

Horná Dolná obecný policajt

Horná Dolná obecný policajt

Seriál Horná Dolná Markíza Šebová Pekná

Seriál Horná Dolná na Markíze. Zuzana Šebová ako krčmárka Tereza Pekná.

Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
M (+421) 904 700 228
T (+421) 2 68274123
Kocisek.Lukas@markiza.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: