*
článok
Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY

Cara Delevingne je nová tvár značky TAG Heuer. A samozrejme aj jej lev!

PARÍŽ, 27. januára 2015 (tlacovasprava.sk) – Skate park alebo červený koberec? Tenisky alebo lodičky? Okúzľujúci úsmev alebo grimasy? Ťažká voľba však? Ak chcete oboje a nechcete kompromisy, rovnako ako TAG Heuer, rozhodnite sa pre slečnu menom Cara Delevingne. Momentálne najkontroverznejšia osobnosť a najväčšia rebelka medzi top modelkami sa stala novou tvárou značky TAG Heuer. Zaplavila sociálne média, je pre každé dobrodružstvo a sloboda je jej druhé ja.

Cara Delevingne – nová tvár značky TAG Heuer

Koho by napadlo priviesť na prehliadkové mólo šelmu? Samozrejme, že TAG Heuer. A kto by mal odvahu to uskutočniť? Samozrejme, že Cara Delevingne!

Narodila sa v znamení leva v roku 1992 v Londýne. Cara je novou kráľovnou mediálnej džungle, uznávaná top modelka, „It girl“ idúca v stopách Clary Bow a samozvaná hovorkyňa nastupujúcej on-line generácie. S obdivuhodnou istotou pláva v divokých vodách bulváru aj high-society a s gráciou sebe vlastnou núti svoje okolie brať ju takú, aká je. Sme zvyknutí na stránkach časopisov a prehliadkových mólach vidieť perfektné modelky s dokonalým výrazom na tvári.

Welcome to the TAG Heuer Family

Cara je ale sama sebou, neposkytne nám ďalší skvelý štylizovaný obrázok, ale veľa svojich extraordinárnych, šokujúcich a zvláštnych podôb. Má odvahu ísť svojou vlastnou neprešliapanou cestou a rovnako ako ľudia v TAG Heuer búra staré konvencie a prekračuje dané hranice s mimoriadnou tvorivosťou a vášňou. A tak isto ako tím TAG Heuer nikdy nepodľahne tlaku. Je perfektným zosobnením všetkých hodnôt tejto švajčiarskej značky.

TAG Heuer privítal Caru Delevingne do svojho tímu. Party s názvom “Welcome to the TAG Heuer Family” sa konala v Salle Melpomène, v najkrajšej sieni parížskej umeleckej školy Ecole des Beaux Arts. Kde inde než v Paríži v podvečer Fashion Week by sa táto akcia mohla konať? Naša princezná módnych prehliadok mala mimoriadne dobrú náladu a užívala si pozornosť 150-tich novinárov a VIP hostí.

Výstavná sieň pomenovaná po Melpomene, gréckej múze spevu a tragédie, sa ako zázrakom pre túto príležitosť premenila na antické divadlo so slávnostným nádychom červeného koberca i nečakanou návštevou z divočiny. Cara sa nenechala zatieniť slávou antickej múzy, ukázala svoju nezbednú tvár a okrem nej aj leva… áno, živé levíča. Rovnaké zviera má vytetované na svojom ukazováku. Lev s vlajúcou hrivou a odvážnym krokom je jej symbolom a dokonale vystihuje jej osobnosť.

Lev na móle

Obecenstvo úžasom stíchlo, to naozaj nikto nečakal. Koho by napadlo priviesť na prehliadkové mólo šelmu? Samozrejme, že TAG Heuer. A kto by mal odvahu to uskutočniť? Samozrejme, že Cara Delevingne!

Jean-Claude Biver, CEO spoločnosti TAG Heuer a prezident finančnej skupiny LVMH Watches Worldwide, srdečne privítal Caru Delevingne do svojho tímu. Pri tejto príležitosti jej daroval hodinky TAG Heuer chronograf z kolekcie Formula1, oceľový model s detailmi z čiernej keramiky osadený žiarivými diamantmi, ktorý perfektne pasuje k jej jedinečnému rock’n’rollovému štýlu.

S veľkým potešením vítam Caru do našej TAG Heuer rodiny,” povedal pán Biver. “Je to naozaj veľmi slávnostný okamih. Rodina TAG Heuer nie je len predstava, je to tím naozajstných ľudí s pravým tímovým duchom. Potrebovali sme niekoho neposlušného a pritom elegantného ako je Cara, aby nám ukázal odvážnu a drzú cestu k dnešnej mládeži. Vďaka, že si sa pridala k nášmu tímu, Cara, a vitaj na palube!”

Fotogaléria:

Kontakt:
Jana Labancová
0903 779 994
pr@wdl.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: