*
článok
IT, Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY

Aplikáciu TeleRolo si stiahlo 78 372 užívateľov, súťaž mala takmer 1845 výhercov

BRATISLAVA, 6. februára 2015 (tlacovasprava.sk) – Za tri mesiace si aplikáciu TeleRolo stiahlo 78 372 užívateľov smartfónov, do súťaže TV JOJ o exkluzívne ceny sa zaregistrovala takmer polovica z nich. Výhercov bolo na konci januára až 1 845, ktorým JOJka odovzdala ceny v celkovej hodnote viac ako pol milióna eur.

Televízia JOJ prostredníctvom unikátnej aplikácie TeleRolo odmenila lojalitu svojich divákov.

Televízia JOJ prostredníctvom unikátnej aplikácie TeleRolo odmenila lojalitu svojich divákov.

Televízia JOJ prostredníctvom unikátnej aplikácie TeleRolo odmenila lojalitu svojich divákov. Všetci zaregistrovaní užívatelia, ktorí s TeleRolom zbierali súťažné percentá sledovaním vysielania TV JOJ, si mohli po dosiahnutí 100 % (teda za 100 hodín sledovania JOJky v prime time) uplatniť lukratívnu cenu podľa vlastného výberu z katalógu výhier. Diváci tak mali možnosť získať spolu viac ako 27-tisíc atraktívnych cien v celkovej hodnote viac ako 1,7 milióna eur.

Súťaž s TeleRolom trvala tri mesiace (od 01.11.2014 do 31.01.2015). Celkovo si za ten čas stiahlo aplikáciu TeleRolo 78 372 ľudí, z ktorých sa 42 351 užívateľov registrovalo do súťaže.

Až 2 220 z nich úspešne odsledovalo 100 hodín vysielania TV JOJ. Do konca januára tak mala súťaž s TeleRolom až 1 845 víťazov, ktorí si vybrali výhry v celkovej hodnote 643 935 eur.

Spomedzi výhier, ktoré si úspešní užívatelia aplikácie TeleRolo vybrali, bol najväčší záujem o celosezónne tatranské skipasy, celodenné vstupy do vodných svetov, pobyty v Tatrách či výlety lanovkami na Lomnický štít. Najcennejšiu výhru v hodnote tritisíc eur, ktorou bol „Týždeň so všetkým v Tatrách“, si vybralo až 42 výhercov.

Trend second screen experience

„V televízii JOJ sa intenzívne zaoberáme súčasným trendom „second screen experience“, kedy náš divák bežne sleduje okrem televízie súčasne obsah na druhej obrazovke – či už na smartfóne, tablete či notebooku. Plánujeme preto ďalšie možnosti, ako tento jav čo najlepšie využijeme v prospech nás a našich divákov,“ povedal generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega.

Mobilná aplikácia TeleRolo fungovala na princípe rozpoznávania zvuku, ktorý porovnávala s live vysielaním televízie JOJ. Po identifikovanej zhode začala aplikácia rátať čas, ktorý strávil užívateľ sledovaním TV JOJ. Za každú rozpoznanú hodinu sledovania mohol divák získať jedno súťažné percento, denne však maximálne 2,5 %. Zbierať percentá mohli užívatelia aplikácie TeleRolo denne v čase od 18:00 do 23:00 hod.

Za tri mesiace, počas ktorých súťaž prebiehala, rozpoznala aplikácia TeleRolo všetkým aktívnym užívateľov sumárne skoro dve miliardy sekúnd vysielania TV JOJ, čo bolo v prepočte 20 341 dní, 16 hodín a 44 minút.

Miroslava Klempová
PR JOJ Group
Marketing Manager
tel.: +421 918 59 59 84
klempova@joj.sk
Brečtanová 1, 831 01 Bratislava

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: