*
článok
Financie & Poistenie, TLAČOVÉ SPRÁVY

Finančný portál porovnal úroky hypoték z reklamy s tými skutočnými! Rozdiel vás prekvapí…

BRATISLAVA, 12. marca 2015 (tlacovasprava.sk) – Portál FinančnáHitparáda.sk porovnal úrokové sadzby úverov na bývanie získaných jedinečnou formou mystery shoppingu za obdobie 4 rokov. Výsledky Vás prekvapia.

Keď banky lákajú pri úveroch na bývanie na úrokové sadzby, tak vždy na tie najnižšie. A tie majú možnosť získať predovšetkým tí klienti, ktorí majú nadpriemerné príjmy.

Rozdiel v úrokových sadzbách pre vysoko a nízko bonitných klientov Zdroj: Financnahitparada.sk

Rozdiel v úrokových sadzbách pre vysoko a nízko bonitných klientov
Zdroj: Financnahitparada.sk

O koľko sú tieto sadzby nižšie, než môže získať priemerne zarábajúci klient? Rozdiel v úrokových sadzbách sa v čase mení a pohybuje sa od 0,4 do 1,3 %. Ak chce bežný klient aspoň odhadom zistiť, akú sadzbu by získal v súčasnosti, tak k tej z reklamy by mal pripočítať 0,9 %.

V porovnaní s predošlými rokmi ide o pomerne vysoký rozdiel v úrokových sadzbách. Najbližšie k sebe mali úrokové sadzby bonitných a podpriemerných klientov v novembri roku 2011 a v júni 2012.

Kontakt pre médiá:
Pavel Škriniar
Tel.: 0903 553 044
Email: media@financnahitparada.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: