*
článok
Gastro, Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY

McDonald´s na Slovensku predstavil svoju narodeninovú kampaň

BRATISLAVA, 3. septembra 2015 (tlacovasprava.sk) – McDonald´s na Slovensku oslavuje 20 rokov. Oslavy vyvrcholia 13. októbra, kedy presne pred dvadsiatimi rokmi otvoril McDonald´s svoju prvú reštauráciu v Banskej Bystrici. McDonald´s pripravil preto narodeninovú kampaň, ktorá štartuje 1. 9. 2015 televíznym spotom The BigMac Theory – 20 rokov najchutnejších zážitkov, ktorú pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett.

McDonald´s sa rozhodol narodeninovú kampaň realizovať slovenskou agentúrou, ktorá pri kreatíve a realizácii zohľadní nielen špecifiká Slovenska, slovenských zákazníkov, ale aj 20 rokov úspešného pôsobenia u nás.

Začína narodeninová kampaň McDonald´s na Slovensku

Začína narodeninová kampaň McDonald´s na Slovensku

„Voľba padla na Wiktor Leo Burnett a sme veľmi spokojní s kampaňou ktorú pripravili,“ hovorí Ivana Šedivá, marketingová riaditeľka McDonald´s ČR a SR: „Veríme, že sa nám podarí poďakovať našim zákazníkom a osláviť s nimi už 20 rokov najchutnejších zážitkov.“

Wiktor Leo Burnett pripravili celkovú marketingovú kampaň, ktorú nazvali The BigMac Theory.

„Nestáva sa často, že agentúra môže robiť pre klienta svetového mena. Preto bola celá kampaň skutočná výzva aj z toho dôvodu, že je to prvá veľká pôvodná slovenská kampaň“, prezrádza Ivan Horváth, kreatívny riaditeľ WLB a dodáva:„Aj keď McDonald’s dobre poznáme chodili sme do reštaurácií počas brainstormingu oveľa častejšie a všímali sme si ľudí a ich správanie. To nám dalo aj veľkú inšpiráciu a množstvo nápadov. Celý brainstorming bol doslova chuťovkou. Hľadali sme niečo, čo spája rôznych ľudí, resp. ich spôsob ako si vychutnávajú McDonald’s a tak sme dospeli k tomu, že každý má vlastnú teóriu ako najlepšie mu chutí McDonald´s. A od tohto momentu už bol len kúsok k zadefinovaniu konceptu a tak vzniklo svieže spojenie názvu kampane s jedným z hlavných produktov. Znelo to young, fresh a bolo to chytľavé.“

Narodeninový spot:

The BigMac Theory kampaň od Wiktor Leo Burnett začína TV spotom a bude podporená tiež rôznymi online aktivitami a komunikáciou na sociálnych sieťach, direct mailom, POSM nosičmi a narodeninovým prekvapením vo vybraných reštauráciách. PR aktivity narodenín a kampane zastrešuje 1st CLASS AGENCY.

Tridsať sekundový televízny spot bude on air od 1.9. do 27.9. a bude nasadený v TV JOJ, TV JOJ Plus, WAU, TV Markíza, Doma, DajTo. Kľúčovou „postavou“ v spote je zákazník.

Do McDonald’s chodí naozaj takmer každý. A každý má svojský spôsob, ako si vychutnávať svoje jedlo v McDonald´s. V spote sa majú preto nájsť všetci a to úsmevným a pravdivým spôsobom, ktorý im je známy.Dynamická a veselá exekúcia by sa mala preniesť do rovnakého pocitu, ktorý by si diváci mali odniesť z jeho sledovania. Veríme, že ľudí spot najmä poteší a že sa v ňom každý takpovediac nájde a prídu do McDonald’s s rovnakou radosťou ako tam chodia už 20 rokov,“ priblížila spot Ivana Šedivá z McDonald´s.

Vizitka spotu:
Klient: McDonald´s  Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Account Director: Peter Kontra
Kreatívny riaditeľ: Ivan Horváth
Art Director: Jozef Kyselica
Account Manager: Eva Kučerová
Copy Writter: Ivan Horváth a Lenka Palečková
Režisér: Jonáš Karásek
Produkcia: Leopard Productions
OnAir: 1. 9. – 27. 9. 2015
Médiá: TV JOJ, TV JOJ Plus, WAU, TV Markíza, Doma, DajTo

Pre ďalšie informácie, prosím, kontaktujte:
Zuzana Svobodová
PR/Communications Director
Mcdonald´s ČR/SR
Tel.: +420 222 007 350
E-mail: zuzana.svobodova@cz.mcd.com

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: