*
článok
IT, Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY

Robert Lewandowski sa stal novým ambasádorom svetového výrobcu smartfónov

BRATISLAVA, 10. novembra 2015 (tlacovasprava.sk) – Robert Lewandowski, kapitán poľskej futbalovej reprezentácie a jeden z najlepších hráčov planéty, ktorý je zároveň hráčom Bayernu Mníchov sa stal novým ambasádorom Huawei pre vybrané oblasti Európy vrátane Slovenska.

Od novembra bude Robert Lewandowski prezentovať značku Huawei a jej produkty z kategórie smartfónov, tabletov a inteligentných nositeľných zariadení. Zapojenie Roberta do prezentácie značky Huawei je presne v súlade so sloganom Huawei “Make it Possible”.

Robert Lewandowski, kapitán poľskej futbalovej reprezentácie a jeden z najlepších hráčov planéty, ktorý je zároveň hráčom Bayernu Mníchov sa stal novým ambasádorom Huawei pre vybrané oblasti Európy vrátane Slovenska.

Robert Lewandowski, kapitán poľskej futbalovej reprezentácie a jeden z najlepších hráčov planéty, ktorý je zároveň hráčom Bayernu Mníchov sa stal novým ambasádorom Huawei pre vybrané oblasti Európy vrátane Slovenska.

Robert Lewandowski je jedným z najlepších útočníkov Bayernu Mníchov a zároveň kapitánom poľského reprezentačného tímu. V sezóne 2014-2015 patril k najlepším strelcom nemeckej Bundesligy, keď skóroval 17 gólov v 31 zápasoch. Nedávno, 22. septembra sa stal rekordérom, keď skóroval 5 gólov v rekordne krátkom čase 8 minút a 59 sekúnd, čím sa stal najrýchlejším strelcom vo futbalovej histórii.

Od novembra bude Robert Lewandowski prezentovať značku Huawei a jej produkty z kategórie smartfónov, tabletov a inteligentných nositeľných zariadení. Zapojenie Roberta do prezentácie značky Huawei je presne v súlade so sloganom Huawei "Make it Possible".

Od novembra bude Robert Lewandowski prezentovať značku Huawei a jej produkty z kategórie smartfónov, tabletov a inteligentných nositeľných zariadení. Zapojenie Roberta do prezentácie značky Huawei je presne v súlade so sloganom Huawei “Make it Possible”.

Make it Possible

Životná cesta Roberta Lewandowskeho však nebola jednoduchá a musel neustále prekonávať rôzne prekážky. Avšak vďaka tvrdej práci a jeho viere vo vlastné schopnosti sa mu podarilo dosiahnuť jeho životný sen v zmysle “Make it Possible”.

Za značkou Huawei sa skrýva podobný príbeh – začala v roku 1987 ako malá spoločnosť s niekoľkými zamestnancami. Za necelých 30 rokov prešla spoločnosť najrôznejšími prekážkami, ale nikdy to nevzdala. So zamierením na spotrebiteľské inovácie, neustále investície do výskumu a vývoja a najmä vďaka tvrdej práci sa výsledok dostavil – dnes je Huawei prítomný na viac ako 170 trhoch. Huawei sa z neznámej značky vypracoval do prvej stovky najznámejších celosvetových značiek podľa Interbrand.

“Robert Lewandowski hľadal cestu, ako splniť to, čo si predsavzal. Dosiahol to svojim zanietením a tvrdou prácou, po ktorej nasledoval zaslúžený úspech. Doslova si tak splnil sen, ktorý má každý malý chlapec – stať sa profesionálnym futbalistom. Robert je presne ten človek, ktorý odzrkadľuje hodnoty, ktorými sa riadi Huawei,” povedal Wang Yanming, prezident Huawei Central East Europe and Nordic Region Consumer Business.

“Som nadšený, že môžem spolupracovať so značkou Huawei, ktorej odkaz je jasný – ‘Make it Possible’,” povedal Robert Lewandowski a dodal: “Verím, že naša vzájomná spolupráca ešte viac rozšíri povedomie o značke Huawei a zároveň inšpiruje ľudí, aby uskutočnili svoje životné sny.”

Kontakt pre médiá:
Jozef Orgonáš
jozef.orgonas@inspiro-solutions.sk
Inspiro Solutions s.r.o. v zastúpení pre Slovensko:
agentúra orgi.sk {pr. event. with love.}
phone: +421 905 456 074

O Huawei Consumer Business Group
Huawei je popredným svetovým dodávateľom riešení v oblasti informačných a komunikačných technológií (ICT). Výrobky a služby Huawei sa používajú vo viac ako 170 krajinách a slúži viac ako tretine svetovej populácie. Huawei takisto po celom svete založila viac ako 28 výskumných a vývojových centier, okrem iného v Spojených štátoch, Nemecku, Švédsku, Rusku, Belgicku, Fínsku, Francúzsku, Írsku, Taliansku, Veľkej Británii, Indii a Číne. Spotrebiteľská divízia patrí medzi tri hlavné divízie spoločnosti Huawei. Ponúka rad výrobkov, medzi ktoré patria mobilné telefóny, tablety, mobilné širokopásmové zariadenia, domáce zariadenia a cloudové služby. Spoločnosť Huawei sa umiestnila na treťom mieste v celosvetovom predaji smartfónov za rok 2013 a vykázala najväčší nárast predaných kusov medzi poprednými predajcami. Cieľom tejto divízie je prostredníctvom spoločnosti Huawei prinášať najnovšie technológie spotrebiteľom, ponúkať celé spektrum možností a vytvárať mimoriadne zážitky pre ľudí na celom svete.

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: