*
článok
Gastro, Reklama & Marketing, TLAČOVÉ SPRÁVY, Šport & Fitness

Športové legendy Stümpel a Moravčík sa stretli pri testovaní piva! Ako to dopadlo?

BRATISLAVA, 6. mája 2016 (tlacovasprava.sk) – Slovenské športové legendy a úspešní reprezentanti Jozef Stümpel a Ľubomír Moravčík dostali pred športovou sezónou zodpovednú úlohu – ako prví mali ochutnať a zhodnotiť pivo určené fanúšikom. Ich verdikt znel jednohlasne: schvaľujeme!

Fanúšikovskú 11-ku ako limitovanú edíciu  pripravila značka Corgoň, partner všetkých priaznivcov športu na Slovensku pri príležitosti blížiacich sa MS v ľadovom hokeji a historickej účasti slovenskej reprezentácie na ME vo futbale. Napínavé momenty počas zápasov našich reprezentantov s pohárom piva Corgoň Fanúšikovská 11 % v ruke si fanúšikovia môžu vychutnať približne do konca júna vo vyše 500 vybraných puboch na Slovensku.

Legendy z Nitry

Športové legendy Ľubomír Moravčík a Jozef Stümpel pochádzajú z Nitry, kde sa pred 120 rokmi začala písať história piva Corgoň. Je preto celkom logické, že práve ich poverila značka piva Corgoň veľmi zodpovednou, ale zato príjemnou úlohou – otestovať a zhodnotiť limitovanú edíciu piva určenú pre fanúšikov pri príležitosti nadchádzajúcich športových sviatkov. Po ochutnaní novinky sa zhodli, že Corgoň Fanúšikovská 11-tka výborne doplní atmosféru športového zápolenia pri sledovaní hokejových či futbalových zápasov doma alebo v pube.

„Charakteristická horká chuť piva Corgoň 10% mi lahodí. Inak tomu nie je ani v prípade Fanúšikovskej 11-tky, ktorá je ešte o čosi horkejšia,“ povedal bývalý slovenský futbalový reprezentant Ľubomír Moravčík, účastník MS 1990 v Taliansku.

Jozef Stümpel a Ľuboš Moravčík testovali pivo pre fanúšikov Corgoň Fanúšikovská 11-ka

Jozef Stümpel a Ľuboš Moravčík testovali pivo pre fanúšikov Corgoň Fanúšikovská 11-ka

Je to pivo, ktoré patrí k fandeniu. Počas šampionátu v Rusku si ho doprajem aj ja s priateľmi a môžem to odporučiť aj ostatným fanúšikom,“ doplnil ho hokejista Jozef Stümpel, majster sveta z roku 2002. Pivo Corgoň Fanúšikovská 11% má vyššiu horkosť, plnú chuť a obsah alkoholu „tak akurát“ na vychutnávanie počas celého zápasu.

Corgoň Fanúšikovská 11-ka

„Pivo neodmysliteľne patrí k športovým vrcholom, ktorými sú v tejto sezóne hokejové MS a futbalové ME. Na tieto udalosti sa teší každý fanúšik, a limitovaná edícia piva Corgoň Fanúšikovská 11-ka tu je pre nich, aby si ich vychutnali ešte intenzívnejšie. Teší nás, že športové legendy Jozef Stümpel s Ľubomírom Moravčíkom pivo vytvorené špeciálne pre fanúšikov bez zaváhania odobrili,“ hovorí František Suchan, brand manažér značky Corgoň.

Spolu s pivnou novinkou sa môžu fanúšikovia športu a piva Corgoň tešiť aj na nový dizajn kríglov. Po niekoľkých rokoch totiž známe krígle v tvare valca vystriedajú nové. „Nové krígle majú tradičnejší, pivnejší a mužskejší tvar. Je radosť sa z nich napiť. Prvýkrát budú v prevádzkach dostupné konzumentom spolu s naším fanúšikovským pivom,“ dodáva František Suchan.

Kontakt pre médiá:

Peter Sedláček | Account Executive | AMI Communications Slovakia
m (+421) 948 180 620 | t (+421) 2 524 985 49 | Suché mýto 1/C | 811 03 Bratislava

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: