*
článok
Telekom & Pošta, TLAČOVÉ SPRÁVY

Slovenská pošta zverejnila otváracie hodiny pobočiek počas Vianoc 2016

BRATISLAVA, 22. decembra 2016 (tlacovasprava.sk) – Slovenská pošta, a. s., bude svojim klientom k dispozícii aj počas blížiacich sa sviatkov a vo vianočnom a novoročnom období otvorí vybrané pobočky pre verejnosť.

Informácie o zmenách otváracích hodín nájdu zákazníci zverejnené na výveskách na jednotlivých poštách, ako aj na webovej stránke Slovenskej pošty http://www.posta.sk v časti Aktuálne.

Prehľad otváracích hodín na poštách počas nasledujúcich sviatkov:

posta-vianoce-2016V dňoch 25. 12. 20161. 1. 2017 nebudú pošty poskytovať služby pre verejnosť.

Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a 1. októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. V súčasnosti pôsobí ako ekonomicky samostatný a konkurencieschopný hospodársky subjekt. Slovenská pošta je popredným poskytovateľom moderných komunikačných, distribučných a platobných služieb na domácom trhu, s vytvorenými logistickými podmienkami na podnikanie v strednej a východnej Európe. Spoločnosť je dôveryhodnou inštitúciou, ktorá zohľadňuje meniace sa potreby zákazníkov a ponúka nové produkty a komplexné riešenia s pridanou hodnotou a vysokou kvalitou. Disponuje najrozsiahlejšou pobočkovou infraštruktúrou s viac ako 1540 poštami. Ratingová agentúra Moody´s udelila Slovenskej pošte v roku 2006 rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. Odvtedy sa rating spoločnosti nemení a jeho výhľad je naďalej stabilný. Spoločnosť garantuje profesionalitu a kvalitu služieb na základe čoho v roku 2008 získala Certifikáty manažérstva kvality a environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001:2001 a STN EN ISO 14001:2005. Od roku 2015 je SP držiteľom certifikátu potvrdzujúceho zavedenie systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa normy ISO/IEC 27001:2013, tzn. že zabezpečuje primerané bezpečnostné kontroly, adekvátne chrániace informačné aktíva a poskytuje zodpovedajúcu istotu zákazníkom Slovenskej pošty a iným zainteresovaným stranám. Slovenská pošta je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike. V roku 2013 spoločnosť získala tiež ocenenie „Národná cena SR za kvalitu 2013“. Toto výnimočné ocenenie sa SP, a. s., podarilo získať aj vďaka udržaniu zamestnanosti, realizácie programu zmien a  zlepšeniu hospodárskeho výsledku. Spoločnosť po rokoch stratového hospodárenia skončila už tretí rok po sebe v pozitívnych číslach. Rok 2015 spoločnosť uzavrela s predbežným ziskom 3,0 mil. Eur pred zdanením, za rok 2014 dosiahla SP zisk vo výške 4,91 mil. Eur pred zdanením a za rok 2013 zisk vo výške takmer 4,4 mil. EUR pred zdanením. Spoločnosť sa  mení na výrazne proklientsky orientovanú spoločnosť a naďalej sa transformuje z tradičného poštového operátora na poskytovateľa širokého portfólia služieb obyvateľom, prináša prehľadnejšie balíkové produkty, poistné a telekomunikačné služby, služby v spolupráci so štátom – výpisy z obchodného registra, registra trestov ako aj výpisy z listu vlastníctva.

Kontaktné údaje:
Mgr. Iveta Dorčáková
Hovorkyňa, Slovenská pošta, a. s.
Tel.: +421  904 654 377
E-mail: dorcakova.iveta@slposta.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: