*
článok
Gastro, TLAČOVÉ SPRÁVY

Slovenský líder v gastrobiznise otvára kultovú reštauráciu v Rakúsku

BRATISLAVA, 22. februára 2018 (tlacovasprava.sk) – Sieť obľúbených japonských reštaurácií, ktorá svoju činnosť odštartovala v Londýne, sa pýši otvorením prevádzky už aj v susednom Rakúsku, v obľúbenom obchodnom centre McArthurGlen v Parndorfe. Reštauráciu wagamama bude prevádzkovať gastroskupina Medusa Group so sídlom na Slovensku.

Nová reštaurácia sa otvorí už vo februári a pre zákazníkov bude pripravené vždy čerstvé menu inšpirované japonskou kuchyňou, vďaka čomu sa značka wagamama preslávila na celom svete.

Pripravovaná reštaurácia s rozlohou 311 m² sa nachádza v obľúbenom outletovom a obchodnom centre McArthurGlen neďaleko Viedne. Vo vnútornej časti ponúka sedenie pre 144 hostí a na vonkajšej terase je umiestnených ďalších 126 miest. Menu v reštauráciách wagamama ponúka rôzne typy predjedál, rozmanité druhy rezancov, karí, ramen, šaláty, dezerty, či čerstvé šťavy pripravované v otvorenej kuchyni.

Viac ako 170 prevádzok v 22 krajinách

Kultová sieť reštaurácií pozostáva z viac ako 170 prevádzok v 22 krajinách na celom svete. Brian Johnston, výkonný riaditeľ medzinárodnej siete reštaurácií wagamama sa vyjadril: “V posledných rokoch sa zákazníci v Rakúsku zoznámili s množstvom rôznych druhov kuchýň, preto je ideálny čas priniesť na trh koncept wagamama. S netrpezlivosťou očakávame otvorenie našej prvej reštaurácie na území Rakúska, aby sme klientom v Parndorfe mohli priniesť dosiaľ nepoznanú úroveň čerstvej japonskej kuchyne v našom wagamama menu.“

Johnston pokračuje: “Slovenský líder v gastrobiznise Medusa Group prevádzkuje desiatky reštaurácií, stravovacích zariadení a večerných podnikov nie len na území Slovenska, ale aj Rakúska a Českej republiky. Devízou Medusa Group sú roky profesionálnych a prevádzkových skúseností, ktoré klienti uvidia aj v ponúkaných službách v rakúskej reštaurácii wagamama.“

V Medusa Group nás fascinuje vlastná filozofia značky wagamama, ktorá je založená na pozitívnom prístupe k stravovaniu, životnému štýlu a príprave jedla len na objednávku v otvorenej kuchyni, čím je zaručená jeho čerstvosť,” povedal Peter Štecko, CEO Medusa Group, prevádzkovateľ rakúskej franšízy pre sieť japonských reštaurácií wagamama.

Sme presvedčení, že zákazníci v Rakúsku sú pripravení prijať koncept, ktorý si zamilovali milióny ľudí po celom svete. Veríme, že to nie je len kvôli vynikajúcej japonskej kuchyni, ale aj vďaka celkovej atmosfére reštaurácií, ich dizajnu, spôsobu komunikácie a ponúkaným službám. Pohnútka priniesť značku wagmama do strednej Európy vo mne skrsla vždy, keď som počas mojich ciest navštívil jednu z wagamama reštaurácií. Pevne veríme, že obchodný komplex McArthurGlen Designer Outlets v Parndorfe je ideálnym miestom pre prvú reštauráciu v Rakúsku,“ dodáva Štecko.

Tamara Pavelková, Chief Marketing Officer, Medusa Group
Tamara.pavelkova@medusagroup.sk
00421 914 346 976

O koncepte wagamama
Otvorením svojej prvej reštaurácie v Londýne v roku 1992 priniesla wagamama do Veľkej Británie nový kulinársky zážitok. Súčasťou kultového interiéru jej reštaurácií sú veľké stoly, dlhé lavice a otvorená kuchyňa uprostred, kde môžu zákazníci sledovať šéfkuchárov pri tvorbe jedál a dokonca ich títo šéfkuchári môžu sami obslúžiť.
Koncept wagamama je rovnaký na celom svete a je inšpirovaný umením „kaizen“, čo znamená „neustále zdokonaľovanie“. Značka wagamama má túto filozofiu priamo v svojom srdci, kde poháňa jej nepokojnú dušu. Na vrchole jej hodnôt je čerstvosť a kvalita surovín, hravý prístup a sloboda personálu a zákazníkov prejaviť sa.
Japonská reštaurácia wagamama kombinuje čerstvé a výživné jedlo s priateľskými službami za prijateľné ceny. Otvorením svojej prvej reštaurácie v londýnskom Bloomsbury v roku 1992, priniesla wagamama do Veľkej Británie nový kulinársky zážitok. Momentálne má wagamama svoje prevádzky v 22 krajinách.
wagamama získala množstvo ocenení, vrátane 2017 Multiple Casual Dining Restaurant of the Year, 2015 CGA Peach Honors Award za najpokrokovejšiu značku a rovnako 2014 Consumer Choice Award ako značka číslo jedna vo Veľkej Británii (hlasovalo za ňu viac než 20-tisíc zákazníkov vo Veľkej Británii). Šlo o anketu spoločnosti CGA Peach založenú na „spokojnosti“ zákazníkov, „zámere prísť opäť“ a „odporúčali by ste priateľovi“. Wagamama sa tatiež uchádzala o prvenstvo v kategórii “Najlepšia značka” v ocenení Marketing Society Awards 2015. V roku 2013 získala wagamama aj vytúžené ocenenie ako najobľúbenejšia sieť reštaurácií v Londýne podľa sprievodcu Zagat.
Vysoké hodnotenie ako jedno z najlepších miest ponúkajúcich jedlá pre deti získala wagamama aj v kampani „Out to Lunch“ združenia Soil Assocciation v roku 2013.

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: