*
článok
Médiá & Internet, TLAČOVÉ SPRÁVY, Zábava & Voľný čas

Ako odštartovala nová séria SuperStar? Markíza môže byť s výsledkom spokojná.

BRATISLAVA, 26. februára 2018 (tlacovasprava.sk) – Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar sa v nedeľu, 25. februára 2018, vrátila na obrazovky televízie Markíza ako najsledovanejší nespravodajský program dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahol úvodný zostrih z castingov rating 9,3 % a trhový podiel 23,5 %, pričom v čase vysielania porazil konkurenčnú šou o plnení snov. Štart súboja o prestížny titul, splnenie sna a rozprávkovú výhru v hodnote 75 000 eur si nenechalo ujsť 432-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s ratingom 11,6 % a trhovým podielom 28,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 648-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Ďalšie najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti patrili reláciám Počasie (rating 10,9 % / share 26,3 % v 12-54) a Športové noviny (rating 10,5 % / share 24,5 % v 12-54).

SuperStar 2018

Skupine Markíza patrilo nedeľné prvenstvo aj v rámci rebríčka sledovanosti menších staníc. Prvé miesto obsadila v cieľovej skupine 12-54 televízia Dajto s hviezdne obsadeným akčným filmom G. I. Joe 2: Odveta, ktorý zaznamenal rating 2,8 % a trhový podiel 7,0 %.

Vynikajúce výsledky sledovanosti dosiahla televízia Markíza tiež v sobotu, 24. februára 2018. Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 9,4 % a trhový podiel 26,3 %, pričom k obrazovkám pritiahla celkovo 577-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zabodovali aj Televízne noviny, ktoré obsadili druhé miesto s ratingom 9,0 % a trhovým podielom 27,4 % v cieľovej skupine 12-54.

Medzi nespravodajskými programami jednoznačne zvíťazila slovenská premiéra strhujúceho príbehu nakrúteného podľa skutočných udalostí 33 životov, v hlavnej úlohe s Antoniom Banderasom. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,9 % a trhový podiel 25,7 %.

Rebríček sledovanosti menších staníc ovládla v sobotu stanica Doma s večerným romantickým filmom Inga Lindströmová: Úžasná Elin, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 2,1 % a trhový podiel 5,8 %.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
M +421 904 700 228
T (+421) 2 68274123
Kocisek.Lukas@markiza.sk

Komentáre

Momentálne neexistujú žiadne komentáre.

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: