PEUGEOT v roku 2018 s najvyšším ročným predajom vo svojej histórii

BRATISLAVA, 23. januára 2019 (tlacovasprava.sk) – Značka Peugeot zaznamenala so 7 462 predanými vozidlami za rok 2018 najvyšší ročný predaj na Slovensku vo svojej histórii. Kým celkový trh registrovaných osobných a úžitkových vozidiel na Slovensku v roku 2018 rástol medziročne o 3,4%, značka Peugeot svoj predaj medziročne zvýšila až o takmer 20 %.

Oproti trhu tak porástla takmer šesťnásobne. Vzrástol aj celkový podiel značky Peugeot na domácom trhu o 1,63 percentuálneho bodu. Značka Peugeot bola zároveň v TOP 15 automobilových značiek najrýchlejšie rastúcou značkou v predajoch na slovenskom trhu.

V  rámci rebríčka osobných automobilov sa značka Peugeot nachádzala na 5. pozícii s nárastom predaja +19,03 % v porovnaní s rokom 2017.  Tento pokračujúci priaznivý vývoj značky je založený na úspechu modelového radu SUV s modelmi 2008, 3008 a 5008, ktoré tvoria takmer 50% objemu predaja osobných vozidiel.

Značka Peugeot sa v rámci predaja SUV modelov stala lídrom aj na trhu v Európe. Model Peugeot 2008 je už šiesty rok po svojom uvedení nielen európskym bestsellerom, ale tiež suverénnym lídrom vo svojom segmente aj na Slovensku (1162 predaných vozidiel). Peugeot 208 dosiahol medziročný nárast až 24% s počtom predaných 1 134 vozidiel a s trhovým podielom 5,29% vo svojom segmente.

Úspech modelu Peugeot Traveller len potvrdzuje jeho 2. pozíciu v segmente s počtom predaných 225 ks a s podielom11% v segmente.

V  rámci predaja úžitkových vozidiel sa značka už tradične nachádza na 2. priečke celkového predaja s nárastom viac ako 28%. Predaje značky Peugeot na trhu právnických osôb dosiahli objem 5 739 vozidiel, čo je 3. miesto na trhu s podielom 7,92%.

Najpredávanejšími modelmi značky za rok 2018 boli: Peugeot Boxer s počtom 1179 áut, Peugeot 2008 s počtom 1162 áut, Peugeot 208 s počtom 1134 áut a Peugeot 3008 s počtom 1128 áut.

Svoj imidž v roku 2018 značka potvrdila aj uvedením nových modelov PEUGEOT 508 a  508 SW , ktoré predstavujú nielen radikálny a inovatívny prístup k  dizajnu, nové technológie, intenzívny zážitok z jazdy, ale tiež sú  konkrétnym vyjadrením ambícií značky v tomto náročnom trhovom segmente.

Ďalšie nové modely, ktoré posilnili postavenie a imidž značky na trhu v tomto roku, boli PEUGEOT RIFTER a nový úžitkový automobil PEUGEOT PARTNER. V rámci sveta technológií, PEUGEOT tento rok predstavil: automatickú 8-stupňovú prevodovku EAT8, nový benzínový motor PureTech s výkonom 165 kW (225 k), nový naftový motor BlueHDi s výkonom 96 kW (130 k) a najnovšie asistenčné systémy: Night Vision, Full Park Assist, Adaptívny Tempomat s funkciou STOP&GO, Full Led svetlomety.

Značka taktiež profitovala zo skorého prechodu na motory EURO 6.2., ktoré ponúkala svojim zákazníkom už v druhej polovici roku 2017.

HIGHLIGHTS PEUGEOT v roku 2018 na Slovensku
Historický najlepší výsledok predaja značky Peugeot na slovenskom trhu
Najrýchlejšie rastúca značka v TOP15 na slovenskom trhu
Predaje Peugeot v porovnaní s predchádzajúcim rokom rástli 6x rýchlejšie ako trh celkovo
Nárast podielu značky PEUGEOT na trhu celkom +1,63 percentuálneho bodu
Výrazný trend posilňovania predajov v segmente SUV, kde má PEUGEOT silné zastúpenie, čoho výsledkom je aj pozícia modelu 2008 – Peugeot 2008 je dlhodobým lídrom vo svojom segmente

 

Kontakt pre médiá:

Ivana ORVISKA
Communication & PR Manager PEUGEOT
ivana.orviska@p-automobil-import.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.