Farma s úrazom Mirky a vyčíňaním Mateja prekonala doterajšie rekordy v sledovanosti

BRATISLAVA, 18. októbra 2019 (tlacovasprava.sk) – Najsledovanejšími programami na celom trhu sa vo štvrtok 17. októbra 2019 stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie, úspešný komediálny seriál Horná Dolná dorovnal svoj tohtosezónny ratingový rekord.

Dlhoročne obľúbená reality šou Farma sa aj vo svojej 11. sezóne teší veľkému diváckemu záujmu. Premiérová epizóda odvysielaná vo štvrtok, 17. októbra 2019, prekonala na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 všetky svoje doterajšie tohtosezónne rekordy.

Pôvodná zostava tímu Západ.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla Farma doposiaľ najvyšší rating 8,3 % a rovnako aj trhový podiel 34,3 %. Konkurenčná politická talkšou Na hrane zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 15,6 %, Jednotka RTVS ponúkla dokumentárnu sériu Fetiše Nežnej revolúcie (share 6,3 %) a film Americká krása (share 4,6 %).

Pôvodná zostava tímu Východ.

Zaujímavé dianie na statku pritiahlo k obrazovkám celkovo 400-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej série. Farma obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania reality šou zabezpečili trhový podiel až 60,3 %.

Galéria:


Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stal úspešný komediálny seriál Horná Dolná, ktorý dorovnal svoj tohtosezónny ratingový rekord 9,2 % a dosiahol tiež najvyšší trhový podiel 26,8 %.

Konkurenčné zábavné relácie značne zaostali, Inkognito na TV Joj zaznamenalo v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18,7 % a Zlaté časy na Jednotke RTVS trhový podiel 9,6 %. Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si vychutnalo celkovo 385-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s vysoko nadpriemerným ratingom 9,8 % a trhovým podielom 33,1 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA.

Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

Kontakt pre médiá:
Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/A, 843 56 Bratislava
Kocisek.Lukas@markiza.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.