Rekordné obdobie Farmy pokračuje, dosiahla ďalší rekord

BRATISLAVA, 7. novembra 2019 (tlacovasprava.sk) – Dlhoročne úspešná reality šou Farma sa teší vysokej priazni divákov televízie Markíza aj v aktuálnej 11. sérii. Mimoriadne vypäté a emotívne dianie na statku prinieslo v stredu, 6. novembra 2019, ďalší rekord.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia Farma rating 6,3 % a v rámci aktuálnej sezóny absolútne rekordný trhový podiel 37,5 %. Obzvlášť oslovila cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania reality šou zabezpečili trhový podiel 57,9 %. K obrazovkám pritiahla celkovo 343-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Baša a Kika

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj predchádzajúca reality šou Extrémne premeny Slovensko, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala v rámci aktuálnej série 3. najlepší rating 8,6 % a rovnako aj trhový podiel 26,5 %.

Ženská zostava na Farme 11 po vyradení Mateja.

Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine zaostali, na TV Joj zaznamenal seriál Delukse trhový podiel 22,1 % a nasledujúca talkšou Čau, Lujza! trhový podiel 12,2 %, Jednotka RTVS odvysielala film Foter je lotor s dosiahnutým podielom na trhu 5,9 %. Silný príbeh odhodlaného Michala Grajciara, ktorý pod vedením trénera Maroša Molnára schudol až neuveriteľných 77 kíl, si vychutnalo 419-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Farma 11 (galéria):

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 10,7 % a trhový podiel 30,9 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 595-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 10,4 % a trhový podiel 31,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 585-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 9,4 % a trhový podiel 34,8 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,8 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 470-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Kontakt pre médiá:
Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Kocisek.Lukas@markiza.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.