Tchibo prichádza s konceptom Shop in shop priamo do supermarketov

BRATISLAVA, 29. septembra 2020 (tlacovasprava.sk) – Do slovenskej predajnej siete Tchibo pribudol od konca septembra 2020 nový spôsob predaja, ktorým sa kvalitná káva a spotrebný tovar tejto značky stávajú pre zákazníkov ešte dostupnejšími.

Na mieru pripravené Tchibo kútiky tak bude možné nájsť aj vo vybraných obchodoch COOP Jednota – v Nitre, Galante, Prievidzi, Čadci a v Nových Zámkoch.

Spoločnosť si po dobrých skúsenostiach z Nemecka, Rakúska, Švajčiarska a Čiech zvolila pre svoje rozširovanie na Slovensku formu predaja „shop in shop“, čo znamená vytvorenie vlastného priestoru v obchodoch s vysokou návštevnosťou.

Predajný kútik Tchibo.

„Vychádzame v ústrety zákazníkom predovšetkým v mestách, kde nemáme vlastný značkový obchod a zvyšujeme tým počet miest, kde má spotrebiteľ možnosť sa s naším tovarom stretnúť,“ hovorí Ondřej Mokrý, Head of Depots Tchibo CZ/SK.

„V našich shop in shopoch budeme ponúkať kávu a spotrebný tovar z posledných piatich kolekcií a to za rovnaké ceny ako v našich kamenných predajniach či e-shope. Kupujúci tu nájdu výrobky do kuchyne, praktických pomocníkov do domácnosti, športové a módne oblečenie, ale aj elektroniku či hračky. Okrem exkluzívnej možnosti kúpiť si náš tovar mimo našich vlastných predajných kanálov – v mieste, kam ľudia bežne chodia, je ďalšou veľkou výhodou možnosť tovar si priamo pozrieť, ohmatať a spraviť si ním malú radosť počas bežných nákupov.“

Ondřej Mokrý, Head of Depots Tchibo CZ/SK

Čo predstavuje koncept shop in shop?

„Obchod v obchode“ je prepracovaný systém veľkosti 4 až 15 m2, šitý na mieru a začlenený do regálového systému predajne. Prispôsobivosť a funkčnosť tohto riešenia umožňuje efektívny merchandising s pravidelnou obmenou ponuky a cielenú komunikáciu so zákazníkom.

Tchibo sa po úspechu vlastných filiálok rozhodlo pre predajné kútiky v supermarketoch v Nemecku v roku 1985 s kávou a od roku 1989 aj s ponukou spotrebného tovaru.

Na Slovensko teraz prichádza s touto formou predaja do siete COOP Jednota:

Nitra – Tempo Nitra – OC Max (Chrenovská)
Galanta – COOP Supermarket „Mladosť“ (Hlavná)
Prievidza – COOP Jednota Tempo supermarket (Ľuda Ondrejova)
Čadca – supermarket Tempo (Moyzesova)
Nové Zámky – COOP Jednota Tempo supermarket (Janka Kráľa)

„Vážime si dôveru našich zákazníkov a preto neustále pracujeme na tom, aby sme im navodili pocit výnimočnosti aj počas nakupovania. Mnohé produkty značky Tchibo sú zamerané na domácnosť, avšak počet ich predajní na Slovensku je limitovaný. Verím, že naše partnerstvo spestrí ponuku nepotravinového tovaru v našej sieti a poteší spotrebiteľov,“ hovorí Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.

Ďalšie reťazce budú postupom času pribúdať – už teraz je isté, že v blízkej dobe sa šesť predajných kútikov Tchibo objaví v Košiciach vo vybraných predajniach reťazca Labaš.

Predaj novej kolekcie Tchibo sa v týchto kútikoch začne vždy od utorka a sortiment sa bude každý týždeň meniť. Spotrebitelia tu nájdu rovnaký tovar a za rovnakú cenu ako v kamenných obchodoch alebo v e-shope Tchibo, len v menšom rozsahu. Výrobky Tchibo sa okrem overenej kvality a dobrej ceny vyznačujú aj udržateľnosťou, teda ohľaduplnosťou voči prírode a ľuďom v rámci výrobného procesu.

Tchibo je napríklad tretí najväčší predajca výrobkov z biobavlny na svete, drevo využíva zo zodpovedného lesného hospodárstva, recyklované PET fľaše a kávovú usadeninu spracúva na pohodlné oblečenie. Ponúka, samozrejme, aj certifikovanú kávu na rôzne formy prípravy kávy a v rôznych chuťových profiloch.

Výrobky Tchibo sa okrem overenej kvality a dobrej ceny vyznačujú aj udržateľnosťou, teda ohľaduplnosťou voči prírode a ľuďom v rámci výrobného procesu. Zodpovedný prístup firmy v podnikaní, považujeme za mimoriadne dôležitý a aj to je jeden z dôvodov našej spolupráce,“ dodal B. Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.

Marketingová podpora pre tento predajný kanál bude prebiehať predovšetkým na miestach, kde budú nové „shop in shopy“ vznikať. Vo vybraných predajniach sa budú rozdávať letáky, ktoré sa tiež budú distribuovať do poštových schránok v okolí.

Ako upútavky budú použité tiež billboardy a CLV na zastávkach hromadnej dopravy. Komunikácia bude prebiehať aj na facebooku, formou SMS, na webových stránkach reťazcových predajní a formou PR.

Kontakt pre médiá:

Silvia Keráková
PR Consultant
10/10 COMMUNICATIONS
email: silvia.kerakova@1010comms.sk
tel: 0940 601 902

Michaela Hanáková
PR Consultant
10/10 COMMUNICATIONS
email: michaela.hanakova@1010comms.sk
tel: 0907 581 582

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.