Slovenská pošta rozšírila svoju sieť BalíkoBOXov na 142 miest

BRATISLAVA, 19. augusta 2021 (tlacovasprava.sk) – Slovenská pošta rozšírila sieť BalíkoBOXov určených na pohodlné a jednoduché doručovanie balíkov a balíkových zásielok. Aktuálne ich má na celom Slovensku už 142, najviac v Bratislave, Košiciach a Trnave. Výhodou BalíkoBOXov je práve ich nonstop dostupnosť a aj možnosť využívať platobnú funkcionalitu na úhradu šekov, dokladov SIPA alebo aj faktúr cez Pay By Sqaure.

Na celom Slovenku má pošta už 142 BalíkoBOXov, z toho v Bratislavskom kraji 50 terminálov, v Trnavskom kraji 15, v Banskobystrickom kraji je ich 15, v Nitrianskom 10, v Žilinskom regióne 14, v Trenčianskom 11, v Košickom 15 a Prešovskom kraji je 12 terminálov.

Zoznam všetkých BalíkoBOXov a ďalšie podrobnosti sú uvedené na webovej stránke http://www.posta.sk/balikobox ako aj v mobilnej aplikácii Slovenskej pošty, kde sa v priečinku „Pošty“ cez filter „iba BalíkoBOXy“ zobrazí užívateľovi presný zoznam všetkých terminálov.

Aktuálne má Slovenská pošta na celom Slovensku už 142 BalíkoBOXov, najviac v Bratislave, Košiciach a Trnave. Výhodou BalíkoBOXov je práve ich nonstop dostupnosť a aj možnosť využívať platobnú funkcionalitu na úhradu šekov, dokladov SIPA alebo aj faktúr cez Pay By Sqaure.

Záujem zákazníkov o balíkové služby dynamicky rastie, preto Slovenská pošta postupne rozširuje sieť BalíkoBOXov a aj ich funkcionalitu s cieľom vyjsť čo najviac v ústrety klientom, urobiť svoje služby priateľské k ľuďom a zároveň odľahčiť a zefektívniť interné prevádzkové procesy. BalíkoBOXy sú k dispozícii nepretržite „24/7/365“ a zákazníci môžu cez ne okrem vyzdvihovania a podaja balíkov tiež uhradiť poštové poukazy, ePoukazy, SIPO či faktúry s PAY by square kódom. BalíkoBoxy akceptujú úhrady platobnými kartami všetkých komerčných bánk.

Digitálna doba, ale aj pandémia presunula množstvo nákupov na internet, a práve BalíkoBOX je rýchlym, jednoduchým a hlavne flexibilným riešením na doručenie či vyzdvihnutie balíkov. Zákazník si objedná tovar a ako miesto doručenia si v eshope vyberie BalíkoBOX, ktorý mu svojou lokalizáciou vyhovuje najviac. Na svoje mobilné číslo dostane SMS s informáciami o doručení hneď po tom, ako poštový doručovateľ vloží balík do schránky.

V SMS sa dozvie, aké sú lehoty na vyzdvihnutie a kód na otvorenie schránky. Ak má klient stiahnutú mobilnú aplikáciu Slovenskej pošty, dostane informáciu o zásielke aj tam. V prípade balíka na dobierku dostane klient aj informáciu o sume, ktorú je potrebné zaplatiť platobnou kartou. Zákazník má na vyzdvihnutie balíka tri kalendárne dni. Ak si adresát nevyberie svoj balík, putuje na pobočku pošty. Aj o tom dostane adresát SMS informáciu.

Balík potom počká na pošte ďalších 18 dní. Rovnako sa adresát môže rozhodnúť v priebehu doručovania balíka, že mu bude lepšie vyhovovať BalíkoBOX ako pobočka pošty alebo poštový kuriér a môže si ju ľahko presmerovať.

Využívanie BalíkoBOXov vzrástlo v roku 2020 oproti roku 2019 o viac ako 200 %. Za prvý polrok 2021 zaznamenali BalíkoBOXy takmer 190 % nárast oproti rovnakému obdobiu roka 2020.

Kontakt pre médiá:
Mgr. Iveta Dorčáková
hovorkyňa, Slovenská pošta, a.s.
e: dorcakova.iveta@slposta.sk

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.