BANSKÝ BYSTRICA, 18. decembra 2012 (tlacovasprava.sk) – Slovenská pošta, a. s., (SP) bude aj počas nadchádzajúcich sviatkov poskytovať na vybraných pobočkách svoje služby pre verejnosť. Informácie o zmenách otváracích hodín nájdu zákazníci zverejnené na výveskách na jednotlivých poštách, ako aj na internetovej stránke http://www.posta.sk.
![Prehľad otváracích hodín na poštách počas nasledujúcich sviatkov na prelome rokov 2012 a 2013.](https://tlacovespravy.wordpress.com/wp-content/uploads/2012/12/slovenska_posta_otvaracie_hodiny_vianoce_20121.jpg?w=723)
.
25. 12. 2012 a 26. 12. 2012 – služby pre verejnosť pošty nebudú zabezpečovať.
31. 12. 2012 – služby pre verejnosť budú pošty poskytovať v skrátenom režime. Oznámenie o hodinách pre verejnosť je zverejnené na každej pošte.
1. 1. 2013 (štátny sviatok) – služby pre verejnosť pošty nebudú zabezpečovať.
6. 1. 2013 (deň pracovného pokoja) – služby pre verejnosť budú pošty poskytovať ako v nedeľu.
Predvianočné obdobie už tradične prináša zvýšený záujem o poštové služby. Napríklad pri posielaní balíkov SP pravidelne zaznamenáva 15 až 20 percentný nárast v porovnaní s ostatnými mesiacmi v roku, čo je pravdepodobne ovplyvnené aj rozvojom internetového obchodu.
Dôkazom, že Slováci stále využívajú tradičné formy osobnej komunikácie je aj fakt, že v roku 2011 v čase okolo vianočných sviatkov sme na poštách predali viac ako 580 tisíc pohľadníc.
Kontaktné údaje:
Andrea Pivarčiová
Odbor komunikácie
Slovenská pošta, a. s.
Tel.: +421 903 632 321
E-mail: pivarciova.andrea@slposta.sk, Web: http://www.posta.sk
O spoločnosti:
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody’s udelila Slovenskej pošte už tretí rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.