Dvojí ocenění pro společnost Essity na veletrhu v Miláně

BRATISLAVA, 29. marca 2019 (tlacovasprava.sk) – Značka Tork, člen skupiny Essity, získala ocenění Tissue World Award za nejlepší marketingovou strategii a papírenský výrobní závod Essity v italském městě Lucca byl oceněn za úsporu energie a získal cenu Most Energy Aware Mill.

Ceny byly vyhlášeny 25. března 2019 na mezinárodním veletrhu výrobců papírenského zboží Tissue World Milan, který je největším svého druhu na světě.

Kampaň Take Back the Lunch Break, kterou vedla značka Tork jako výrobce produktů profesionální hygieny, získala cenu za nejlepší marketingovou strategii.

Kampaň Take Back the Lunch Break, kterou vedla značka Tork jako výrobce produktů profesionální hygieny, získala cenu za nejlepší marketingovou strategii. Kampaň probíhala v Severní Americe a měla za cíl osvětu a změnu přístupu k nevyřčeným pravdám a obavám, které souvisejí s přestávkami na oběd a s tím, jaký mají obědové pauzy dopad na produktivitu práce.

Značka Tork získala toto ocenění již druhý rok po sobě; v loňském ročníku to bylo za systém na sebe navazujících ručníků Tork PeakServe™.

„Veletrh Tissue World v Miláně se letos soustředil na trvalou udržitelnost. Skupina Essity svými výsledky dokázala prvenství v této oblasti. K oběma cenám jim blahopřejeme a doufáme, že se stanou inspirací pro všechny v papírenském průmyslu, aby se i pro ně stala udržitelnost v budoucnu prioritou,“ říká Agnes Gehot, Deputy Event Director ze společnosti Tissue World & Asian Paper.

Kampaň Take Back the Lunch Break vyšla ze dvou severoamerických obchodních trendů: lidé chodili čím dál méně do restaurací na obědy, čímž se restauracím snižovaly příjmy, a k tomu si lidé pracující v kancelářích čím dál méně často vyhrazovali čas na oběd (anebo měli obědové pauzy velmi krátké).

Společnost Essity provedla národní průzkum po celé Severní Americe, aby zjistila, jak se pracující lidé stavějí k přestávkám na oběd a jak to ovlivňuje jejich produktivitu a spokojenost v práci. Údaje z průzkumu ukázaly, že přestávky na oběd jsou pro zaměstnance přínosné, a to jak z pohledu produktivity práce, tak i spokojenosti v zaměstnání.

Značka Tork, člen skupiny Essity, získala ocenění Tissue World Award za nejlepší marketingovou strategii a papírenský výrobní závod Essity v italském městě Lucca byl oceněn za úsporu energie a získal cenu Most Energy Aware Mill.

„Naše značka Tork se zavázala, že bude svým zákazníkům pomáhat myslet dopředu, zatímco se zákazník soustředí na svůj byznys. Tato kampaň přinesla důležitý vhled do dvou segmentů, kde máme zákazníky – kanceláře a restaurace. Nepochybně to pomohlo zvýšit produktivitu na pracovišti a navíc se zvýšila návštěvnost v místních restauracích,“ říká Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager společnosti Tork.

Papírenský výrobní závod v italském městě Lucca získal cenu za nejlepší výsledky v oblasti úspory energie. Porota ocenila rozsáhlý program na úsporu energií, který se vyznačuje zejména zapojením všech zaměstnanců závodu, programem na změnu myšlení a přístupu během výroby, strategií dlouhodobého snižování CO2 a odhodláním dosáhnout nejvyšších úrovní certifikace a akreditace v oblasti dlouhodobé udržitelnosti.

Další informace poskytne:
Petra Biache
Tork PR & Communication
+420 739 719 016
petra.biache@foxhunter.cz

Komentuj...

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.